Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#17574Reklamace mobilu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.08.2017, před 7 lety

Ladislav Jůza

Znění stížnosti

Na mobilu Xiaomi Redmi NOTE 3 zakoupeném u této společnosti se dvakrát objevila stejná závada. Po vytočení čísla display zhasl a telefon nereagoval na žádné dotyky ani ovládací tlačítka. (nešlo ukončit hovor ani vypnout telefon) Tato závad trvala po několik vteřin někdy minut i desítek minut. Servis vždy reklamaci zamítl s poznámkou "závada se neprojevila".


Produkt

Xiaomi Redmi Note 3GB/32GB


Požadované řešení

Výměnu telefonu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2017 13:05, před 7 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.9.2017 15:48, před 7 lety

Vážený pane Jůzo,

velice mne mrzí, že máte problémy se zakoupeným zbožím.

Bohužel v případě, že již byla Vámi reklamace podána a servisní středisko reklamaci vyhodnotil, že se závada neprojevila, jedná se o neuznanou reklamaci.
Na jejímž základě není v našich možnostech zajistit možnost Odstoupení od kupní smlouvy.

V případě, že s vyjádřením servisního střediska nesouhlasíte, máte samozřejmě možnost podat reklamaci novou a to případně i v jiném autorizovaném servisu.
Taktéž máte možnost se obrátit na soudního znalce, který výrok servisního střediska vyvrátí či potvrdí.

Děkuji za pochopení a přeji hezký den.

Kristina Draštíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2017 07:44, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2017 11:53, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.