Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Přesně před měsícem jsem u seznamky Be2 založila profil. Za celý měsíc na můj profil dorazily jen dva "živé" vzkazy. Minulý týden jsem rozhodla profil zrušit a v nastavení jsem profil smazala. Dnes ale čekalo mně nemilé přikvapení: bez oznámení s mého učtu společnosti Be2 byla stržená částka 2247 KČ. Začala jsem pátrat, jak se to mohlo stát. Vyhledala jsem na internetu hodnocení společnosti od obstáních zklamaných klientů Be2 a tam jsem zjistila, že zrušení profilu na seznamce neznamená zrušení členství. A i přesto, že seznamka nesplnila mé očekávání, jsem i nastalé její členem. Na zakaznickyservis@be2.cz jsem napsala mail s výpovědí o zrušení členství v seznamce.
Na ten jsem dostala odpověď:
Děkujeme Vám za Vaši odpověď na náš email. Na Vaši žádost nelze odpovědět z této adresy. Přímo na naší webové stránce, hned po přihlášení najdete odpovědi na Vaše nejvíce frekventované dotazy. Pokud byste nás chtěli kontaktovat přes email, najdete zde také naši kontaktní adresu.
Děkujeme Vám za pochopení.
Znovu jsem se nastavila svůj účet a začala podle instrukce konat. Instrukce, jak účet zrušit, byly na střídačku v češtině a v angličtině. Samozřejmě, pro zrušení důležité, byly v AJ:
How can I delete my profile?
You can delete your profile by choosing "Settings" and "Profile Settings." Please be aware of the that you cannot delete your profile unless you cancel your Premium Membership first. You can do so by using the respective link in "Settings" and "Premium Membership."
Pokyny tak pracně do sebe byly zabalený, že po půldne hledání a znovu hraním se slovy Profil-Členství, jsem nedosáhla absolutně žádných výsledků. Ještě jednou jsem na mail společnosti napsala žádost o refundaci. Zatím bez výsledků.
internetová seznamka.Malé číslo opravdových členu. Odpovědi jsou automatické a fotografie jsou rozmazané.
Chci svůj účet/členství/profil definitivně se seznamky Be2 smazat a žádám společnost o vracení celé částky ve výši 2247 KČ na můj účet.
|
Tweet |
Pokud společnost neinformovala spotřebitelku o vlastnostech služby (zvláště o ceně, o automaticky prováděné opakované platbě, a o období, na kterou se smlouva uzavírá) nebo tyto informace uvedla nejasně, nesrozumitelně nebo nejednoznačným způsobem, mohly být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž patří mezi zakázané obchodní praktiky. Spotřebitelka by v takovém případě nemusela nic platit (pokud by společnost vymáhala údajně dlužnou částku soudní cestou, musela by prokázat, že spotřebitelku řádně informovala).
Informovala-li společnost spotřebitelku o vlastnostech služby, je nutné smlouvu řádně ukončit, a to výpovědí. Více informací o této problematice je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-5829/hledani-dokonaleho-protejsku-vas-muze-prijit-draho.
Pokud by společnost záměrně znemožňovala vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitelky řádně ukončen. Zkracuje-li však společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/evropske-spotrebitelske-centrum/, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: O4SXAF93
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací je již případ řešen přímo prostřednictvím komunikace se Zákaznickým centrem be2.
Děkujeme Vám.
Dobrý den, pánové Petr Kopal, Laetitia Pateau a ostatní šmejdi společností Be2.
Náš s vámi spor nemůžu považovat za vyřešený.
Až na třetí můj mail s žádostí o zrušení členství jste zareagovali pozitivně. Mé členství ve vaší společností sice je zrušené, ale na návrat požadované částky musím, z vašich slov, zapomenout. Prý jsem nebyla dostatečně pozorná při četní Obchodních podmínek společností.
V žádném případě s odpovědí vaší společností nesouhlasím. Půjdu až po všech čertech, ale dokážu, že jednání vaší společností vůči svým klientům je zavádějící, záměrné matoucí a proto amorální a nezákonné.
Jsem se nelenila a znovu jsem se prošla přihlašováním u vaší seznamky. Po všech osobnostních otázkách následuje ceník za službu seznamky. Jsou tam uvedené tarify: 149 KČ za měsíc, 556 KČ ×6 měsíců a 716 KČ×3 měsíce. S třech tarifů je možnost výběru, nikde není uvedená poznámka, že tarif 149 KČ je pouze dočasný a zvýhodněný. V Obchodních podmínkách ani slovo o STÁLÉM tarifu seznamky. Není tam ani jedno slovo o ceně 2247 KČ za automatickou prolongací služby. V Obchodních podmínkách taktéž po tom není ani zmínka. Takže tito informaci jsou pro všech nově zaregistrovaných španělskou vesnici. Potom, po ztržení částky 2247 KČ, pochopíte, co tvůrci seznamky měli na mysli.
Je to pravda, že po prolustrování své mailové adresy,v rubrice Hromadné jsem našla vzkaz s gratulaci. Že prý můžu využívat výhod Prémiového členství bez přerušení za pouhých 2247 KČ. A toto vy považujete za včasné oznámení klienta o zakoupení od vás placené služby? Na Seznamu vše e-maily nesoucí obchodní sdělení skonči v rubrice Hromadné. Logický, v tom množství obchodních sdělení nevšimnete vzkazu s radostnou zprávou o automatické prolongaci a neplatným odkazem na Obchodní podmínky od Petra Kopala.
Podtrhnu jen několik bodů, který svědčí o podvodném a nezákonném jednání seznamky:
1. Velmi jednoduše a to cestou několika kliknutí mate profil u seznamky. Zrušit ho je taktéž jednoduchý úkol, je nezávazný a bezplatný. Ale zrušit placené ČLENSTVÍ téměř nemožné. Napíšete žádost o zrušení členství na adresu, uvedenou pro komunikaci s klientem, odkážou vás zpátky na nastavení v profilu. Znovu neúspejete- odkazy jsou neplatně. FAX je taktéž neplatný a písemní odpověď je zdlouhavá a zpoplatněná.
2. V prvním mailu od společností jsem dostala doporučení se podívat na Nejvíce frekventované dotazy. Samozřejmě, na to jsem se podívala a polovina informaci byla v angličtině. Proč informaci pro českou klientelu a v ČR má byt na střídačku v ČJ a v AJ? Petr Kopal neumí česky?
3. Své mailové sdělení společnost Be2 posílá pod různými kódy. Něco vám spolehlivě dorazí do Doručeného a něco, co pro vás znamená VELKÉ PRACHY, bezvýznamně spádné do Hromadného.
Takže ještě jednou vám uvedu problém mého rozčilení- vraťte mně nezákonné stržené peníze.
S pozdravem Evženie Sorokina
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
Spotřebitelka nám sdělila, že se případ podařilo vyřídit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.