Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#1758Dobropis

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2013, před 11 lety

Petr Hodan

Znění stížnosti

Dobrý den, v listopadu letošního roku jsem si u Alza.cz objednal telefon ale ještě než dorazil na pobočku jsem ho koupil mnohem levněji. Zboží u Alza jsem tedy nevyzvednul ani nezaplatil a oni ho tedy zaslali zpět. Ale několik dní na to mi přišel emailem dobropis na kterém si mohu vyzvednout kupní částku na pobočce. Takže zřejmě Alza rozdává peníze :D Ani nevím jestli je to stížnost ale žádám vysvětlení.


Produkt

Nokia 108


Požadované řešení

Jak je tohle možné ? Vydání dobropisu jen tak člověku bez řádné reklamae.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2014 09:27, před 11 lety

V případě, že by byla částka vybrána, došlo by na straně spotřebitele k bezdůvodnému obohacení dle § 451 občanského zákoníku. V takovém případě doporučujeme oznámit společnosti, že ve fakturaci došlo k chybě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.4.2014 19:20, před 11 lety

Vážený pane Hodane,

dovolte mi prosím předně, abych se Vám hluboce omluvil za zpoždění v reakci naší společnosti, které bylo způsobeno nedorozuměním v rámci procesní změny zpracování agendy tohoto fóra.

Prověřením dostupné komunikace v našem systému bylo ověřeno, že vysvětlení ohledně interního skladového dobropisu Vám bylo již z naší strany podáno. Pokud přesto dochází k jakékoli další nesrovnalosti nebo se budete chtít v této věci ještě na cokoli zeptat, určitě nás prosím konkurujte přímo na e-mailové adrese stiznosti@alza.cz.

S úctou a omluvou za veškerá dosavadní komunikační nedorozumění

Jiří Horáček
ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
15.4.2014 19:26, před 11 lety


Petr Hodan

Hodnocení: