Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den, v listopadu letošního roku jsem si u Alza.cz objednal telefon ale ještě než dorazil na pobočku jsem ho koupil mnohem levněji. Zboží u Alza jsem tedy nevyzvednul ani nezaplatil a oni ho tedy zaslali zpět. Ale několik dní na to mi přišel emailem dobropis na kterém si mohu vyzvednout kupní částku na pobočce. Takže zřejmě Alza rozdává peníze :D Ani nevím jestli je to stížnost ale žádám vysvětlení.
Nokia 108
Jak je tohle možné ? Vydání dobropisu jen tak člověku bez řádné reklamae.
|
Tweet |
V případě, že by byla částka vybrána, došlo by na straně spotřebitele k bezdůvodnému obohacení dle § 451 občanského zákoníku. V takovém případě doporučujeme oznámit společnosti, že ve fakturaci došlo k chybě.
Vážený pane Hodane,
dovolte mi prosím předně, abych se Vám hluboce omluvil za zpoždění v reakci naší společnosti, které bylo způsobeno nedorozuměním v rámci procesní změny zpracování agendy tohoto fóra.
Prověřením dostupné komunikace v našem systému bylo ověřeno, že vysvětlení ohledně interního skladového dobropisu Vám bylo již z naší strany podáno. Pokud přesto dochází k jakékoli další nesrovnalosti nebo se budete chtít v této věci ještě na cokoli zeptat, určitě nás prosím konkurujte přímo na e-mailové adrese stiznosti@alza.cz.
S úctou a omluvou za veškerá dosavadní komunikační nedorozumění
Jiří Horáček
ombudsman
Hodnocení: