Společnost


4Company s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#17581Neproplacený posudek soudního znalce

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.08.2017, před 7 lety

Pavel Slavíček

Znění stížnosti

Po roce a půl používání mobilního telefonu LG G2 v ceně 8000,- přestalo na přístroji fungovat wifi připojení. Reklamoval jsem telefon a vrátili mi jej po 30ti dnech s tím, že se závada neprojevila, ale že vyměnili přístrojovou desku a displej. V reále neudělali ani jedno a ani wifi nefungovala. Reklamoval jsem telefon znovu a vrátili mi jej znovu po 30ti dnesch, že se závada neprojevila. Obrátil jsem se tudíž na soudního znalce, který mi dal za pravdu. Na základě tohoto dokumentu mi teprve firma po 30ti dnech vrátila peníze, bohužel však pouze za telefon. Poplatek soudnímu znalci odmítají s důvodem, že obrácení se na znalce nebylo předmětné.


Produkt

mobilní telefon LG G2


Požadované řešení

uhrazení poplatku soudnímu znalci ve výši 800,- Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2017 10:17, před 7 lety

Pokud prodávající následně své rozhodnutí přehodnotil a reklamaci uznal jako oprávněnou, je povinen spotřebiteli uhradit účelně vynaložené náklady, jež mu vznikly v souvislosti s vyřizováním reklamace. Mezi takové náklady jistě patří i úhrada znaleckého posudku, neboť teprve na základě tohoto posudku byl spotřebitel utvrzen v tom, že jeho reklamace byla zamítnuta neoprávněně (pokud by prodávající reklamaci uznal již na poprvé, spotřebiteli by tyto náklady nevznikly).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.8.2017 16:07, před 7 lety

Znalecký posudek jsme neakceptovali a jeho vyjádření nebrali v potaz, Ihned po přijetí telefonu na reklamační odděleni jsem se pustili do testování a natočili video které prokazuje že Wi-Fi u přístroje funguje. Ve Znaleckém posudku stojí, že Wi-Fi nefunguje vůbec a nelze se připojit. Přesto jsme telefon znovu zaslali do servisu výrobce.
Všechny reklamace jsme ukončovali s vlastním vyzkoušením po návratu z autorizovaného servisu.
Zákazníkovi jsme vyhověli proto, že se nám závady projevily na výstupní kontrole a novou cestu do servisu výrobce by telefon nestihl. Tlačila na nás zákonná lhůta. Vše lze doložit komunikací se servisem.

Vzhledem k úspěšným testům na výstupu servisu výrobce i našeho reklamačního oddělení se domnívám, že se závada vyskytla opakovaně, nikoliv že by nebyla odstraněna.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.9.2017 07:17, před 7 lety


Pavel Slavíček

Jak moc jste zkušení odborníci na telefony, když tvrdíte, že wifi funguje a přitom i laik vidí, že ne? Zkoušel jsem telefon i v obchodě před Vaším prodavačem po 1. reklamaci a prodavačkou při 2. reklamaci a oba z nich viděli, že připojení wifi nefunguje.
Nicméně proč jste tedy potvrdili závadu až po doručení znaleckého posudku? Přijde Vám dělání hlupáků z lidí jako standardní postup? Smějete se do očí soudnímu znalci, zákazníkovi i ČOI, která mi tak jako Dtest dali za pravdu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.9.2017 09:00, před 7 lety

Dobrý den,

k případu se nebudeme dále vyjadřovat. Závada nebyla uznaná, ale z důvodu nedostatku času, byla reklamace vyřízena ku prospěchu zákazníka. Závada se vyskytovala opakovaně. Viz textace ze 31.8.2017.

dTest jako nezávislý poradce se k tomuto též vyjádřil viz víše.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2017 09:16, před 7 lety

Společnost se rozhodla, že se k případu již nebude dále vyjadřovat. Jelikož je naše služba založena na principu oboustranné dobrovolnosti, stížnost uzavíráme. Pro další řešení sporu má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.