Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 26. 5. 2016 jsem koupil pro dceru notebook Lenovo Yoga 500-15IBD za 22.999,-kč. Tento je ale neustéle v opravě. Uplatnili jsme už 4 reklamace. Prakticky 4 měsíce byla dcera bez notebooku. Při 4 reklamaci jsme žádali vrácení peněz protože již nemáme důvěru v tento přístroj.
Poslední reklanace se týkala nefunkční WI-FI. Byla to zřejmě softwarová záležitost. Notebook se tvářil jako by v něm ani WI-FI nebyla.
Reklamace byla zamítnuta s tím že závada nebyla zjištěna. Přičemž mi v protokolu napsali že přeinstalovali systém. Jsem toho názoru že kdyby bylo vše v pořádku, nedělali by to.
Pokusil jsem se s CZC domluvit ale nedalo se s nimi. Proto se obracím s prosbou k vám.
Lenovo Yoga 500-15IBD,Sériové číslo: SR90H3P1W,Číslo reklamace: RE17021291
Navrácení kupní ceny
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.