Společnost


FAST ČR, a.s.

Počet nahlášených stížností:74
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#1759Zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 13 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2013, před 11 lety

Kamil Vaněk

Znění stížnosti

Dne 14.12.2013 jsem v prodejně PLANEO Elektro v Mostě zokoupil led monitor Asus VS 228NE jako vánoční dárek pro svého otce. Jednalo se o poslední kus zabalený do krabice přímo z regálu.
27.12. 2013 mi otec volal že po vybalení z krabice a následném prvním zapojení monitoru se objevila na podsvětleném dispeji prasklina a vada části obrazovky která ve vyplém stavu není patrná.
Ještě týž den jsme společně navštívili obchod PLANEO Elektro abychom výrobek reklamovali.Zaměstnanci elektra po prohlídnutí monitoru a následné společné poradě výrobek odmítli převzít k reklamaci s argumentem že není přítomen vedoucí a ať na sebe necháme kontakt že se ozve. 29.12.vedoucí prodejny elektra pan Houska zavolal abych se i s monitorem dostavil do obchodu. Po prohlídce monitoru potvrdil zamítnutí reklamace s tím že mi byl výrobek předán v perfektním stavu a poškození jsem si způsobil sám.
Na moji arumentaci že monitor byl po celou dobu před prvním zapojením zabalen v originálním obalu který nebyl nijak poškozen a bylo s ním zacházeno velice opatrně mi odpověděl že mají kamerový záznam který svědčí o opaku ale který jsem pochopitelně neměl možnost vidět.
Naše odlišné názory na reklamaci jsou zaznamenány v reklamačním protokolu.


Produkt

Led monitor ASUS VS228 NE 21,5 (45008515) výr. č. 901md8001t02211c


Požadované řešení

Preferuji výměnu výrobku, popř. vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2014 15:52, před 11 lety

Dle § 19 odst. 2 zákona o ochraně spotřebitele platí, že v provozovně musí být po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizovat reklamace. Pokud se tak nestalo, lze podat na jednání prodejce podnět České obchodní inspekci.
Zároveň v případě uplatnění rozporu s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku je rozpor s kupní smlouvou považován za existující, pokud prodejce prokáže opak. Prohlášením nebo tvrzením, že důkaz existuje nedošlo dle nám poskytnutých informací k prokázání, že si kupující převzal výrobek v pořádku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2014 18:38, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována. Doposud však neprojevila svůj zájem se ke stížnosti vyjádřit. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.

Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.