Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Moje známá z Trubek nad Bečvou dostala od sousedky poštovní zásilku na adresu mé známé, která v době převzetí sousedkou nebyla doma. Protože si u této pochybné firmy nic neobjednala, zásilku dala do nové obálky a poslala poštou této pochybné firmě zpět. Je zajímavé, jak ve firmě přišli k adrese této mé známé...
Rukopis známé mám vyfotografovaný 13.8.2017 v 19:58 hod. a stojí na něm:
Helvetia Direct Marketing s.r.o., P.O. Box 86, 10200 Praha 102, č. účtu 2500877342/2010, V. symbol 8149260001.
Stejně tak mám vyfotografovanou i zásilku před vrácením.
Za relevantní považujipodání trestního oznámení na tuto pochybnou firmu, rozesílající nevyžádané zboží důchodcům, k jejichž adresám přišla kdovíjakým způsobem.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda-li telefonická objednávka zboží byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla uzavřena a bylo již ze strany společnosti plněno.
Dobrý den.
Žádné zboží nezasíláme bez objednávky. Pod uvedeným variabilním symbolem máme evidovánu telefonickou objednávku jisté paní Vlasty M., která proběhla na konci července.
Zmíněná nám svou adresu nadiktovala během hovoru a se zasláním zboží souhlasila.
Byla odeslána 1 zásilka, která se nám 18.8. vrátila a objednávka byla zrušena.
Z důvodu ochrany osobních údajů zde více detailů zveřejnit nemůžeme, má-li pochybnosti o objednání uvedená paní, nechť kontaktuje zákaznickou linku a nechá si objednávkový hovor zaslat.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
tel. 234 099 888
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.