Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
po měsíci čekání a urgování přenosu čísla mi bylo sděleno operátorkou call centra, že došlo k prodlení a je nutno podepsat novou smlouvu a zaplatit opět novou sim kartu, nemám prý v tom nic podnikat, protože jsem chtěla dojít na T-Mobil pro kód na přenos, přijel opět kurýr, dal mi podepsat novou smlouvu a zaplatila jsem opět novou sim kartu, ubezpečil mě, že nemám podnikat nic, že do 4 dnů bude vše vyřešeno, po 4 dnech mi přišla sms, že na základě mé objednávky bude aktivace provedena do 24 hod, to bylo 18.8.2017 dnes je 22.8. a po urgencích nastala ta samá situace, opět prý musím čekat, až bude číslo pro přenos postoupeno ke schválení na ČTÚ a zpět a to znamená, že se opakuje scénář z doby před dnes již měsícem a půl
převod tlf. čísla 603221577 od T-Mobilu k O2
urychlené zapojení mého tlf. čísla do sítě O2, nebo budu požadovat odstoupení od smlouvy
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitelka s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
stav přenosu jsem kontroloval a zjistil jsem, že prozatím nemáme nahlášený kód pro možnost přenosu vašeho telefonního čísla k nám. Jde o kód ČVOP.
Ten už od společnosti T-Mobile máte, prosím? Pokud ano, můžete mi jej poslat?
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Připadám si jako nesvéprávná, neboť takto se dohadujeme již druhý měsíc. Kód ČVOP jsem si po předchozí zkušenosti chtěla zajistit sama, ale operátorkou z cool centra mi bylo řečeno, abych na T-Mobil pro tento kód nechodila, že bude vše zajištěno, neboť jsem kurýrovi, který mi přinesl v pořadí druhou smlouvu a kartu, podepsala všechny potřebné dokumenty, i ten mě ujistil, že bude vše vyřízeno beze mne. Mám pocit,že v O2 neví, co dělá levá a pravá ruka. Reklamace na neuskutečněný přenos čísla jsme s manželem uplatňovali několikrát na cool centru a jelikož se údajně hovory se zákazníkem nahrávají, mělo by být vše podchyceno. Sms od vaší společnosti byla poslána dne 18.8. 2017 a to s textem" Vážený zákazníku, na základě Vaší objednávky proběhne aktivace mobilní služby do 24 hodin. Vaše O2." Od T-Mobilu jsem byla informována, že číslo výpovědi pro přenos je 20509219853243 , to bylo 26.8.2017. Předtím, tj. 22.8.2017 mi bylo od T-Mobilu sděleno, že cvop kod bude vygenerovaný do 4 pracovních dnů. Proč vaše společnost posílá kurýra a slibuje, že vše vyřídí, že mi jen oznámíte, že přenos čísla byl uskutečněn, když nejste schopni toto zajistit. Nejen, že to trvá již dva měsíce a znovu jsem platila 99 Kč za další kartu, ale mám z toho již dost nervy. Nemohu pochopit, že ač jsem sama v telekomunikacích pracovala 40let,od nástupu do zaměstnání až do důchodu, jaké jsou dnes vytvořeny pro zákazníky podmínky. Je mi z toho na nic. Jiřina Pečená.
Děkuji za upřesnění.
Kód ČVOP naznačuje možnou portaci telefonního čísla až k 21. 9. 2017 (4. až 7. číslice ČVOP), pravděpodobně je tak potřeba ještě na straně T-Mobile dodržet výpovědní lhůtu nebo závazek. Omlouvám se, pokud vám tyto informace nebyly při žádosti o přenos čísla sděleny.
Kód jsem do objednávky doplnil a přenos je tak nyní potvrzený. K 21. 9. bude číslo přeneseno k nám.
Jakmile dojde k vystavení prvního vyúčtování, můžete nás kontaktovat (www.o2guru.cz/guru), abychom se domluvili na vyřešení poplatku za první smlouvu se SIM kartou.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
¨Jsem ráda, že jsme o krok dále. Přesto mám výhrady k délce trvání tohoto problému, protože to pro nás znamená, že o dva měsíce déle platíme zvýšenou sazbu na mobilní telefony a rychlostní internet, místo slíbeného balíčku 2x 250Kč + 399Kč internet, kvůli kterému jsme od T-Mobilu chtěli přejít k vám. Doufám, že do té doby, než nastane přenos mého čísla, nepřestane platit druhá sim karta z důvodu prodlení jako minule. Můj manžel má tlf. číslo přeneseno již měsíc, protože se nespolehl na služby kurýra a pro číslo pro přenos si došel na T-Mobil sám, tím byl přepojen během krátké doby.
Tyto vaše služby by měly být spolehlivější, aby zákazník, který k vám chce přejít od jiného operátora, neměl takové problémy jako já a nemusel litovat, že na vaší nabídku reflektoval.
Tímto Vám děkuji, že jste podniknul kroky k rychlejšímu řešení problému a doufám, že problém bude zdárně dořešen. Jiřina Pečená.
Ne, toho se bát nemusíte.
Hlavní chyba vznikla v poskytnutých informacích směrem k vám, jelikož vás kolegové určitě měli informovat o nutnosti dodržení výpovědní lhůty u stávajícího operátora.
Věřím, že už vše proběhne bez zaváhání.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Hodnocení: