Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, vrátila jsem zásilku od Národní pokladnice již loni někdy na podzim. A měla jsem to za vyřízené. Zásilku jsem ani neotevřela a ihned poslala zpět, protože jsem si přečetla recenze na mince od této společnosti, která nebyly kladné a ztratila jsem v onu společnost důvěru. Půl roku byl klid a minulý měsíc mi začaly chodit maily od Národní pokladnice, že mám u nich dluh. Odpověděla jsem paní, že jsem zásilku vrátila a poslala Čestné prohlášení. K mému údivu mě kontaktovala MBA consulting a každý týden mi od nich někdo volá a neustále mi vyhrožují. Dnes to byla paní, která uznala, že našli Čestní prohlášení, ale že chtějí zaplatit servisní poplatek. Tak jsem odmítla. Je to nemorální, Národní pokladnice vyžaduje peníze za nic, jsou zřejmě spojeny s onou vymahačskou firmu a žádají, když nic jiného poplatek za nic.
Žádám, aby stornovali celou záležitost a poslali mi storno na můj mail.
|
Tweet |
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud byla smlouva, na základě které společnost dlužnou částku vymáhá, zrušena od počátku, odpadl také právní důvod pro vymáhání oné dlužné částky.
Navíc společnost nemůže žádat, aby spotřebitelka zaplatila servisní poplatek za vymáhání údajného dluhu. Podle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. 32 Cdo 1733/2008 se věřitel z titulu náhrady škody nemůže vůči dlužníkovi domáhat zaplacení odměny, kterou uhradil inkasní společnosti za vymožení podstatné části jeho pohledávek za dlužníkem.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.