Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#17597Aktualizace bezdrátového internetu, která nelze načíst bez jiného internetového připojení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.08.2017, před 7 lety

Kateřina Krišicová

Znění stížnosti

Dobrý den,

u T-mobile mám zakoupený bezdrátový internet Mobil DATA a mám ho v USB Modemu Huawei E3131 zasunutý do Notebooku, protože v celém domě nemáme pevnou linku. Na internet se musím přihlásit přes aplikaci T-mobile. Jenže předevčírem mi internetové připojení napsalo zprávu, že si mám načíst aktualizace a k přihlášení na internet mne aplikace nepustila. Na zákaznické lince jsem se dozvěděla, že pro načtení aktualizace potřebuji EXTERNÍ INTERNETOVÝ ZDROJ a doporučili mě zajít do obchodu T-mobile, že tam mi přes svůj internet pomohou. Po práci jsem tam tedy šla (pobočka Atrium Flora). Na prodejně se mi nejdřív prodejce vymlouval, že není servisní technik, potom, že tam nemají internet ani „wifi free“. Nakonec se mi pokusil přes wifi připojit svůj internet ze svého mobilu, ale bohužel marně a dal mi „báječnou“ radu, ať běhám po Praze a sháním kavárnu s wifi free.

Odmítám já platící zákazník, který 8 let řádně platí jejich služby běhat po Praze a hledat kavárnu a platit v ní byť jen kafe, pro to, abych si mohla stáhnout nějakou jejich aktualizaci, kterou mi zablokovali jinak perfektně fungující službu. Napsala jsem jim, že požaduji servisního technika, který mi samozřejmě zadarmo odblokuje opět internet a napsala jsem i dotaz, jak často tahle aktualizace probíhá, a aby se mi ozvali ještě ten den. A odpověděli mi toto:

Dobrý den, paní Krišicová,

je mi líto, ale je to opravdu tak.

V tuto chvíli Vám nemohu pomoci. Musíte najít člověka, který Vám aktualizaci stáhne nebo se musíte k internetu připojit jiným způsobem.

Rád bych Vám pomohl, ale nemám žádnou možnost.

Hezký den,

Jan Dvořáček
Specialista e-mailové komunikace
Zákaznické centrum T-Mobile


Produkt

Inernet bezdrátový přes modem Huawei


Požadované řešení

Ráda bych, aby pro příště změnili způsob načtení aktualizace, abych nemusela řešit takovéto komplikace a zároveň, když už něco takového zákazníkovi způsobí měli by mít, alespoň servisního technika, který vše u vede na pravou míru.
S pozdravem Krišicová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2017 19:36, před 7 lety

Pokud službu bylo možno využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelkou, která je koncovým uživatelem, zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitelka by měla v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u podnikatele reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi spotřebitelkou a podnikatelem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.