Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Posílám Vám možná zajímavý podnět, jak se renomovaná firma, chlubící se kvalitou a příkladným přístupem k zákazníkům chová.
Dcera si zakoupila notebook Lenovo. Po nějaké době se začali objevovat níže popisované problémy.
Dále pak vidíte, jak se firma a její servis k problému postavil.
Dodnes nám neodpověděli, jaký je tzv. maximální možný uhel otevírání. Prostě usoudili, že zřejmě došlo ...., a ty zákazníku dokaž, že je to jinak a že máš na reklamaci nárok, nebo si opravu zaplať. Jo obchod je obchod. Je to sprosťárna.
Bavil jsem se o tomto s několika odborníky a uživateli v oblasti PC, ale toto je hodně pobavilo, nechápou.
Dcera je studentka a PC si pořídila za peníze z brigády, nyní má po radosti a jen starosti.
Je smutné, jak se taková firma, jako je Lenovo, dokáže chovat ke svým zákazníkům.
reklamace počítače sn: CB18110713, servisní zakázka: 7020670293,
Žádáme o opravu v rámci záruky
|
Tweet |
V případě, že je vada vytčena do prvních 6 měsíců od zakoupení výrobku, uplatňuje se tzv. rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku. Pokud byl uplatněn rozpor, bylo povinností prodejce prokázat, že výrobek předal kupujícímu v pořádku. Pokud tak neprokáže, považuje se rozpor za existující již při převzetí věci.
Prodejce je dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele povinný řádně zamítnutí reklamace odůvodnit.
Společnost Lenovo Technology B.V. organizační složka se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.