Společnost


Lenovo Technology B.V. organizační složka

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1760Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 16 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.12.2013, před 11 lety

Ota Scholz

Znění stížnosti

Dobrý den.
Posílám Vám možná zajímavý podnět, jak se renomovaná firma, chlubící se kvalitou a příkladným přístupem k zákazníkům chová.
Dcera si zakoupila notebook Lenovo. Po nějaké době se začali objevovat níže popisované problémy.
Dále pak vidíte, jak se firma a její servis k problému postavil.
Dodnes nám neodpověděli, jaký je tzv. maximální možný uhel otevírání. Prostě usoudili, že zřejmě došlo ...., a ty zákazníku dokaž, že je to jinak a že máš na reklamaci nárok, nebo si opravu zaplať. Jo obchod je obchod. Je to sprosťárna.
Bavil jsem se o tomto s několika odborníky a uživateli v oblasti PC, ale toto je hodně pobavilo, nechápou.
Dcera je studentka a PC si pořídila za peníze z brigády, nyní má po radosti a jen starosti.
Je smutné, jak se taková firma, jako je Lenovo, dokáže chovat ke svým zákazníkům.


Produkt

reklamace počítače sn: CB18110713, servisní zakázka: 7020670293,


Požadované řešení

Žádáme o opravu v rámci záruky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2014 09:25, před 11 lety

V případě, že je vada vytčena do prvních 6 měsíců od zakoupení výrobku, uplatňuje se tzv. rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku. Pokud byl uplatněn rozpor, bylo povinností prodejce prokázat, že výrobek předal kupujícímu v pořádku. Pokud tak neprokáže, považuje se rozpor za existující již při převzetí věci.
Prodejce je dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele povinný řádně zamítnutí reklamace odůvodnit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2014 16:23, před 10 lety

Společnost Lenovo Technology B.V. organizační složka se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.