Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Při zpáteční cestě do Prahy ze zájezdu jsem si při přestupu, díky tomu, že řidič neoznámil přestup na místě ve spěchu zapomněla mobil v autobuse. Všechny jsme ihned kontaktovali, dostala jsem kontakt na paní, které jsem volala za několik hodin a ta mi řekla, že neví o čem mluvím. Druhý den jsme znovu volali a paní říkala ,že ještě stále s řidičem nemluvila, řekla, že máme napsat email o ztrátě, který jsme napsali. Po dalším telefonátu jsme se Domluvili, že mi mobil pošlou na dobírku, kterou ještě sami zaplatíme. Žádný telefonát ani email o tom, že ho už odeslali nepřišel.
Čekám už spoustu dnů a na poštu ještě nic nepřišlo. Tohle mě fakt nebaví..
Když někdo něco zapomene a ohlásí to ihned, byla by aspoň slušnost od personálu se k tomu nějak vyjádřit a informovat.. Příbuzný pracuje na dráze a když najde telefon, nechá si ho u sebe a oznámí to, i když taky nemá moc času. Čeká, kdyby na něj někdo volal a nějak to řeší. Myslím si tedy, že kdyby podali alespoň informace, dalo by se to vše v pořádku vyřešit.
|
Tweet |
Dle obecného ustanovení § 1052 odst. 1 občanského zákoníku je nálezce povinen ztracenou věc vrátit tomu, komu patří. Může však požadovat úhradu nutných nákladů spojených s vrácením věci (např.: poštovné) a také nálezné. Nálezné činí desetinu ceny nálezu. Má-li však ztracená věc hodnotu jen pro toho, kdo ji ztratil, nebo pro jejího vlastníka, náleží nálezci nálezné podle slušného uvážení.
Dobrý den,
rozumím, že je v dnešní době opravdu těžké vydržet bez mobilního telefonu několik dní, ale v tom případě by jste ho neměla zapomínat v autobuse. I přes - dle vašich slov - přestupu ve spěchu je třeba zkontrolovat, jestli jste v autobuse nic nezapomněla.
Píšete, že čekáte "spoustu dní", ze zájezdu jste se vrátila ve čtvrtek dne 17.8. (dnes je 23.8., stížnost jste psala 22.8. + víkend 19.8. a 20.8. kdy je pracovní klid - v podstatě jste dvěma absolutně vytíženým lidem dala 1 pracovní den - pátek, aby se mobil odeslal a vy jste ho v pondělí, maximálně v úterý měla u sebe). Ve čtvrtek v 5 ráno jste volala kolegyni z Autokarem - Haně Dvořáčkové, která opravdu v 5 ráno žádnou informaci ohledně zapomenutého mobilu nemá, jelikož ještě spí. Podruhé jste volala opět ve čtvrtek, kdy ale řidiči musí spát, jelikož řídili celou noc, tudíž kolegyně Dvořáčková opravdu nemůže volat řidičům a dožadovat se po nich zapomenutého mobilu. Navíc řidič, který našel Váš mobil, parkuje svůj autobus a bydlí v Olomouci, takže předání k nám do CK nebylo možné. Mobilní telefon se předal až v pátek, kdy řidič přijel pro klienty na další zájezd do Brna a předal při odjezdech mobil slečně Dvořáčkové kolem 16.00 hod. Ta Vám poté potvrdila to, že má mobil u sebe a že Vám bude zaslán na Vaše náklady - na dobírku, což je logické - když jste si vy někde něco zapomněla, přece to nebudete chtít po nálezci zaplatit. Je štěstí, že se mobil našel. Častokrát se stane, že si klienti něco v autobuse plném lidí něco zapomenou a věc se nemusí vůbec dohledat Místo toho, aby jste byla ráda, že se Váš mobil našel a nechala nás dělat naši práci, píšete stížnosti.
Netuším, jakou pracovní dobu má na dráhách Váš příbuzný a kolik mobilů týdně najde, ale kolegyně opravdu čas na to, aby u sebe nosila zapomenuté mobily všech klientů (jezdí nám třeba 30 autobusů týdně) a čekala, až někdo zavolá nebo hned utíkala na poštu mobil poslat, nemá čas. Její priorita je dát dohromady během několika dní koordinaci všech těchto autobusů. Jakmile bude mít kolegyně po práci čas (čas, který Vám bude chystat balíček s mobilem a bude se dopravovat na poštu a zpět jí asi neproplatíte + nálezné, které zmínil Dtest), tak s balíčkem na poštu zajde a zašle Vám ho. Mluvila jsem s ní a zaslat balíček (více balíčků, našli jsme více mobilů) má proběhnout dnes nebo zítra. Pátky to opravdu není možné, jelikož máme odjezdy našich autobusů, kde je kolegyně v práci a na odjezdovém parkovišti až do 21.00 hod.
Dobrý den,
Já samozřejmě chápu, že máte své práce taky dost, ale šlo jen o to, podat ty informace , kde mobil je a jak dlouho máme čekat. Dostali jsme informaci, že se mobil i s nabíječkou(která zůstala u něj a informovali jsme vás o tom.) odeslal až v Pátek 25.8. ráno, což je po 6 pracovních dnech.. Tudíž nechápu, proč na věc jako je mobilní telefon musím čekat tak dlouho?? Stačilo napsat rovnou, počkejte týden, nebo si mobil vyzvedněte např. v Brně ten a ten den v tolik hodin... Za druhé vám nikdo v 5 hodin ráno nevolal, kdyby se kolegyně koukla do historie hovorů, zjistí, že prvně jsme volali tak kolem 9.hodiny,po příjezdu do Prahy, bylo zřejmé, že mobil má druhý řidič u sebe, ale nikdo nám to nepotvrdil. Poté jsme psali email, na který nebyla žádná odpověď. Tak jsme museli volat znova, abychom se vůbec něco dozvěděli.. Po několika telefonátech jste navrhli, že ho pošlete a s tím, že zaplatíme za dopravu žádný problém nemám.. Ale kdy ho odešlete a tak už jsme se opět nedozvěděli. Chápu,že času na to řešit ztráty a nálezy moc nezbývá, ale když jde o mobilní telefon? A za další, čas na to odpovídat na stížnosti máte? Na jediný email odpovědět neumíte a stížnost ano?? My jsme s vámi jednali slušně ale z vaší strany žádná vstřícnost. Možná to pochopíte, až něco zapomenete, mně se třeba stalo poprvé, že jsem někde zapomněla mobil, tak teď už vím, že se to každému někdy stane. Když teda čtete stížnosti a emaily ne, napíšu to sem. Doufám, že mi mobil i s nabíječkou, o které jsme také informovali, dorazí v Pondělí 28.8. což je celkem 7 pracovních dnech a doufám, že nebude nějak poškozený.. Když nedorazí do Úterý, tak to asi budeme muset řešit už jinak.. Nedivte se, že vám teď nevěříme a omlouváme se, že jsme vám tímto znepříjemnili vaši práci, vše se dalo v klidu vyřešit..
Děkuji.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.