Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:238
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17604Neuznaná reklamace zájezdu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
22.08.2017, před 7 lety

Kamil Engel

Znění stížnosti

Reklamoval jsem zájezd na Malorcce.
Ubytování vykazovalo vady, jako plíseň, netěsná okna, vybydlený interiér. Ikdyž vady přetrvávali po celou dobu pobytu a na místě jsem se snažil vyjednat nápravu, nepodařilo se. V ubytování se nacházela plíseň - po celou dobu a další technické nedostatky. Hotel neodpovídá třem *.
Zájez jsem reklamoval hned 3 dny po návratu. Vše jsem důkladně popsal a doplnil fotografiemy.
Dnes mi přišlo vyrozumění od CK, že reklamaci neuznávají.
Odůvodnění je však zcela scestné, jako by moji reklamci ani pozorně nečetli.
Např. uvádím, že na opravu okna přišel technik, který konstatoval, že okno již nelze opravit. CK píše - technik neshledal nedostatky. Vše jen překroutili a bagatelizovali.


Produkt

Zájezd na Mallorcu v hotelu Mix Colombo ***


Požadované řešení

Adekvátní sleva z ceny zájezdu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2017 10:37, před 7 lety

Měl-li zájezd vady a vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vadu zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, soud právo na slevu z ceny nepřizná, jestliže pořadatel namítne, že spotřebitel své právo neuplatnil ani do jednoho měsíce od skončení zájezdu ani u něho, ani u osoby, která uzavření smlouvy zprostředkovala.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese https://www.dtest.cz/clanek-4407/pravo-problemy-se-zajezdy.

Pokud pořadatel reklamaci zájezdu zamítne, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2017 20:16, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.