Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#1761Reklamace bot v CCC

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 3 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.12.2013, před 11 lety

Weru Holešová

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěla bych se s vámi podělit o tuto nepříjemnou zkušenost v obchodním řetězci CCC Czech s. r. o. Na začátku října tohoto roku jsem si zde koupila kozačky. Jelikož jsem sháněla boty po celé Opavě z důvodu pohřbu mé kamarádky, tak jsem se snažila najít co „nejlevnější“ boty. Koupila jsem si tedy kozačky v CCC. Poté, co jsem je měla na pohřbu, měla jsem hodně zbarvené ponožky a zbarvení se nešlo zbavit ani po vyprání ponožek. Tak jsem šla obuv ihned reklamovat, ale reklamace mi byla zamítnuta s vyjádřením, že byla provedena zkouška stálobarevnosti materiálu, že barvení nepřesahuje povolený 3. stupeň šedé stupnice barevnosti, že materiál splňuje ČSN 795790 - Obuv přijatelné odchylky. Obuv barvila stále, a tak jsem se rozhodla reklamovat o dva dny později znovu a to společně s doložením mých zbarvených ponožek. Ale ani to jim nebylo dostatečným důkazem. Druhá reklamace mi byla zamítnuta znovu opět s ohledem na výše uvedené okolnosti. Vzhledem k tomu, že jsem s reklamací nesouhlasila, reklamovala jsem obuv potřetí, ale také neúspěšně. Proto chci svou zkušenost šířit dále, abyste si rozmysleli, kde si koupit boty, protože mi nepřijde normální, aby obuv barvila zevnitř. Vypadá to hrozivě, když přijdete někde na návštěvu a máte na sobě ponožky, jak kdybyste je nosili týden. Proto jsem poučena a už si zde nikdy nekoupím žádné boty, a to jsem si prvně myslela, že se zde prodávají kvalitní boty …


Produkt

Jennifer&Jennifer WSA002


Požadované řešení

Chtěla bych vrátit peníze, jelikož aby mi barvila obuv zevnitř, mi nepřijde zrovna normální.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2014 11:27, před 11 lety

V případě uplatnění rozporu s kupní smlouvou nebo reklamace je prodejce povinný dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele písemně zamítnutí reklamace odůvodnit. V případě, že spotřebitel s odůvodněním nesouhlasí, je třeba využít nezávislého odborníka, který by se k zamítnutí reklamace objektivně vyjádřil. V případě, že dá za pravdu spotřebiteli, tak má spotřebitel nárok na proplacení nákladů spojených s reklamací dle § 598 zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2014 20:21, před 11 lety

Bohužel se společnost CCC Czech, s.r.o. rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.6.2014 20:21, před 11 lety


Weru Holešová

Hodnocení: