Společnost


AutoESA a.s.

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#17611Neoprávněné zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.08.2017, před 7 lety

Karel Šebesta

Znění stížnosti

Dne 1.4.2017 jsem u společnosti zakoupil vozidlo Kia Ceed Sw 1.4. Nákup byl docela náročný. Setkal jsem se s vnucováním balíčku služeb, který se mi podařilo odmítnout. A cena vozidla s financováním se nakonec ukázala jiná, než jaká byla uváděna.
Když jsem se při koupi ptal na rozvody, bylo mi řečeno, že jsou řetězové a že jsou tam "nafurt". Toto mi jmenovitě sdělili prodejce pan Novák a manažer pan Semerád, který dokonce argumentoval slovy - "Už jsem jich prodal stovky a ještě jsem to neviděl, aby se to rozbilo." Kdybych nebyl ujišťován o trvanlivosti rozvodů, asi bych vozidlo za tu cenu nepořídil.
Při kontaktování servisu Kia mi bylo řečeno v podstatě totéž - rozvody se normálně nekontrolují - počítá se s životností cca 300t km. Bohužel vozidlo po cca 4 měsících právě nejspíše na závadu rozvodů dojelo.
Mne se závada projevila ani ne v polovici životnosti.
11.8. 2017 jsem podal reklamaci na AutoESA a tuto mi obratem zamítli obecnou argumentací. Se zamítnutím jsem nesouhlasil.
Po korespondenci se zákaznickým centrem bylo zamítnutí přeposláno na reditel@autoesa.cz. Zatím bez dalšího vyjádření.


Produkt

Kia Ceed vin U5YFF52129L075929.


Požadované řešení

Rád bych vozidlo dál provozoval a nerad řešil odstoupení od smlouvy. Již jsem kontaktoval Značkový autoservis i znalce, jen bych rád dal prodejci šanci toto řešit jednodušší cestou
Proto požaduji úhradu nebo zajištění opravy zdarma. Případně kompenzaci ve formě dodatečné slevy z vozidla ve výši 20% z ceny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2017 12:04, před 7 lety

Prodávající odpovídá za stav ojetého vozu, který je sjednaný ve smlouvě a za vady, které jsou na zboží při převzetí, pokud spotřebitele na ně neupozornil (tzv. skryté vady), nejedná-li se o vady odpovídající míře používání nebo o běžné opotřebení.

Jde-li o vadu, za kterou prodávající odpovídá, je povinen závadu odstranit nebo poskytnout přiměřenou slevu z kupní ceny. Pokud společnost uplatněnou reklamaci zamítne, je na místě porada se soudním znalcem, zda může určit, o jakou vadu z výše uvedených se jedná.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

V případě podezření na klamavé obchodní praktiky při prodeji ojetých vozů lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Pokud dozorový orgán zjistí na základě provedené kontroly, že došlo k porušení zákazu užívání klamavých praktik a byla naplněna skutková podstata správního deliktu dle § 24 odst. 1 písm. a) zákona o ochraně spotřebitele, může být prodávajícímu uložena Českou obchodní inspekcí vysoká pokuta.

Stížnost může spotřebitel podat na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2017 20:19, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.