Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17612Nemožnost zaplacení dlužné částky po zrušení VIP členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.08.2017, před 7 lety

Jiří Recmaník

Znění stížnosti

Dobrý den, po velkých peripetiích, kdy se mi podařilo zrušit VIP členství, jsem chtěl zaplatit dlužnou částku. Po několika pokusech různými kreditními kartami, kdy jsem dostal odpověď - platba kreditní kartou byla zamítnuta - jsem byl neúspěšný. Přicházejí upomínky k zaplacení s navýšením o poplatek, ale stále nejde částka zaplatit. Zaslal jsem několik mailů, ale společnost nereaguje. Jak mám dále postupovat? VIP členství mi skončí kolem 20.října. Děkuji za info.


Produkt

Jedná se o web: najdi-rande.online


Požadované řešení

Pokud to bude možné, ukončit veškeré aktivity na výše uvedeném webu, nedoplácet nic, protože jsem se k ničemu písemně, ani ústně, nezavázal. Před zaplacením VIP členství nebyla ani zmínka o pravidelném placení. Až po zaplacení zaslali nějaké jejich podmínky, které jevily známky podvodu, který jsem bohužel nebral dost vážně. Na každém kroku prohlašovala společnost, že vše je jednoduché a není v ničem problém. Základní problém však je v komunikaci a nemožnosti zjištění jakéhokoli tel. kontaktu, který by snad vše vyřešil.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2017 11:44, před 7 lety

Doporučujeme spotřebitelovi, aby si e-mailovou konverzaci pečlivě zdokumentoval a uchoval. Pokud společnost neumožnila spotřebitelovi údajný dluh splnit, ocitá se v prodlení. Pokud je společnost v prodlení, není spotřebitel odpovědný za své prodlení. Společnost by tedy nemohla žádat zákonný úrok z prodlení a případnou náhradu škody.

Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud (inkasní společnosti nemají žádná další oprávnění oproti běžnému věřiteli, nejedná se o exekutora). V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, musela by prokázat, že údajný dluh vznikl a trvá (např. by musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala o všech vlastnostech služby a o její ceně).

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2017 20:20, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.