Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
obracím se na Vás z důvodu nevyřízené reklamace. Od společnosti Bufo Zlín jsem si koncem června objednal sandále(označení Bufo Inca).
Poslali mi poměrně dost odlišný design (Bugo Inca Brown Wave), může se stát, chápu. Napsal jsem jim proto
mail a žádal o instrukce, jak postupovat. Odepsal mi jistý pan U.
(bufozlin@volny.cz) že zřejmě došlo k záměně zboží a že mám poslat
zboží zpět.(bez jakýchkoliv instrukcí) Po mém dotazu jak postupovat, mi
podrážděně odepsal, že mám boty poslat zpět. Učinil jsem tak a 17.7.
2017 bylo zboží doručeno na jejich adresu (mohu doložit podacím
lístkem). Od té doby i přes několik mailových urgencí (telefon neberou)
žádná reakce. Původně objednané zboží ani peníze nikde. Psal jsem jim i na jejich Facebook
stránky, bohužel také bez jakékoliv odezvy. Mám k dispozici celou naši mailovou
korespondenci (respektive se spíš jedná o můj monolog), kterou
naleznete v příloze. O obuv již nemám zájem, jde o sezónní zboží, proto
jsem boty v průběhu července koupil jinde. Firma má moje číslo účtu, na
které mohou dlužnou částku poslat. Bohužel z jejich strany absolutní ignorace, proto jsem se
rozhodl obrátit se v této věci na Vás. Snad budete úspěšnější.
Předem děkuji za Váš čas!
Sandále bufo INCA, vel 43 EUR
Navrácení peněz
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Více informací je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Nevyřízení reklamace ve lhůtě 30 dnů je rovněž přestupkem, za který může být prodávající pokutován Českou obchodní inspekci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.