Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 11.7.2015 jsem si koupil v Chlumci nad Cidlinou v Bikers Crown skutr Generic Zion 125 silver v hodnote 53900,-.V obdobi od nakupu jsem tento reklamoval celkem 5krat,nacez 2krat mi byla reklamace zamitnuta.Po prve kvuli dejme tomu zanedbatelne zavade-napraskly plast u sedla.Po druhe jsem reklamoval daleko zavaznejsi problem a to vypadnuti hlavni matice u kyvneho ramene behem jizdy a nasledne prasknuti vyfuku,pricemz jsem byl rad,ze jsem nehavaroval.Odpoved na reklamaci znela,ze jsem si mel pred jizdou zkontrolovat vsechny dily.Vse opravili a vymenili,ovsem jelikoz reklamaci neuznali,ale aby se vlk nazral a koza zustala cela,tak polovinu opravy a dilu zaplatili a ja tu druhou.Po treti jsem reklamoval poskozeni variatoru,take behem jizdy a nasledne jsem si musel nechat skutr odvezt.Po ctvrte jsem reklamoval po garancni prohlidce unik oleje ovsem po domluve primo s mechanikem,ktery objednal nahradni tesneni k vypustnemu ventilu oleje a vymenu provedl u me v garazi,ovsem bez potvrzeni o reklamaci se slovy,ze nic takoveho mi nevyda.No a po pate jsem reklamoval ten samy unik oleje,ovsem zrejme puvodne z jine casti motoru a praskly brzdovy kotouc.Pri oprave bylo dale zjisteno,ze mam opet praskle kyvne rameno a vyfuk.rameno mi bylo svareno i s vyfukem a brzdovy kotouc vymenen za starsi z jineho skutru,pry by nestacili objednat nove.Skutr jsem si odvezl nic netusice,jelikoz mi ho predavala slecna,ktera o tom nic nevedela a dala mi podepsat jen predavaci protokol.Poslal jsem jim dopis,ze nejsem spokojen s vyrizenim reklamace,nacez mi odepsali,ze zarucni oprava byla provedena s veskerou odbornou peci a vady byli odstraneny,ale pokud chci objednat nove dily tak mam nafotit poskozene dily,jelikoz to vyzaduji.V posledni reklamaci jsem uvedl ze zadam vymenu zbozi.Formulaci zaslaneho dopisu jsem konzultoval s pani z Dtestu.Na vymene zbozi trvam a timto Vas zadam o pomoc.Predem dekuji za Vas cas a zajem s pozdravem
Rostislav Pnacek
Skutr Generic Zion 125 silver vyrobni cislo:VA4T58206DB390447
Vzhledem k poctu reklamaci a problemum se zbozim pozaduji vymenu zbozi za nove nebo vraceni penez
|
Tweet |
Reklamoval-li spotřebitel zboží, prodávající je povinen mu vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy. Dozor nad dodržováním uvedených povinností stanovených v § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz
Má-li věc vady, může spotřebitel dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li možné vadu odstranit výše uvedenými způsoby, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.
Občanský zákoník stanoví, že pokud zboží nelze řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má kupující právo na dodání nové věci bez vad, výměnu součásti věci, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy.
O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady.
O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud společnost neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit společnosti pokutu za správní delikt. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.