Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes mi volal operátor této firmy a chtěl mi něco nabízet. Upozornila jsem ho, že mi volá na služební mobilní telefon, že si to nepřeji a že hovor okamžitě ukončíme a ať mě vyřadí z databáze. Tvrdil mi, že jsem před nějakou dobou z tohoto čísla společnosti Helvetia zodpověděla několik dotazů. To naprosto vylučuji, ze služebního telefonu bych se s nikým takovým nebavila. Operátoři společnosti Helvetia lžou a podvádí, využívají databáze přeprodaných kontaktů. Na moji námitku, že jsem se společností Helvetia nikdy nekomunikovala (tedy nikdy ne jinak, než žádostí, aby mě neobtěžovali)operátor poznamenal, že mám fenomenální paměť.
Slušné jednání
|
Tweet |
Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobrý den.
Ověřili jsme spojení Vašeho jména a příjmení a můžeme potvrdit, že my Vašimi údaji nedisponujeme. Zákazníka tohoto jména v databázi nemáme.
Společnost Helvetia Apotheke ale také využívá služeb externích telemarketingových partnerů, kteří pro ni provádějí i různé průzkumy trhu a spotřebitelské soutěže (a to nejen telefonické), ze kterých mohou čerpat kontaktní údaje na oslovené potenciální zákazníky pro nabídku produktů značky Helvetia Apotheke.
Mimo to partneři také využívají i své databáze, které s námi ovšem nesdílejí. Nám předávají až údaje zákazníků, kteří si objednali.
Bohužel jste neuvedla telefonní číslo, na které Vám bylo voláno, takže partnery nemůžeme požádata o to, aby Vaše číslo z všeškerých nabídek vyřadili.
Když nám své číslo pošlete na e-mail info.cz@helvetia-dm.com (aby se zde nezveřejňovalo), zajistíme jeho blokaci.
Abychom mohli partnera identifikovat, zašlete ale prosím i telefonní číslo, ze kterého Vám bylo voláno.
S pozdravem
zákaznický servis Helvetia Apotheke
tel.: 234 099 888
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.