Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#17633Podvodné jednání Helvetia Apotheke

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.08.2017, před 7 lety

Žaneta Marešová

Znění stížnosti

Dnes mi volal operátor této firmy a chtěl mi něco nabízet. Upozornila jsem ho, že mi volá na služební mobilní telefon, že si to nepřeji a že hovor okamžitě ukončíme a ať mě vyřadí z databáze. Tvrdil mi, že jsem před nějakou dobou z tohoto čísla společnosti Helvetia zodpověděla několik dotazů. To naprosto vylučuji, ze služebního telefonu bych se s nikým takovým nebavila. Operátoři společnosti Helvetia lžou a podvádí, využívají databáze přeprodaných kontaktů. Na moji námitku, že jsem se společností Helvetia nikdy nekomunikovala (tedy nikdy ne jinak, než žádostí, aby mě neobtěžovali)operátor poznamenal, že mám fenomenální paměť.


Požadované řešení

Slušné jednání


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2017 13:53, před 7 lety

Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.8.2017 16:06, před 7 lety

Dobrý den.

Ověřili jsme spojení Vašeho jména a příjmení a můžeme potvrdit, že my Vašimi údaji nedisponujeme. Zákazníka tohoto jména v databázi nemáme.

Společnost Helvetia Apotheke ale také využívá služeb externích telemarketingových partnerů, kteří pro ni provádějí i různé průzkumy trhu a spotřebitelské soutěže (a to nejen telefonické), ze kterých mohou čerpat kontaktní údaje na oslovené potenciální zákazníky pro nabídku produktů značky Helvetia Apotheke.
Mimo to partneři také využívají i své databáze, které s námi ovšem nesdílejí. Nám předávají až údaje zákazníků, kteří si objednali.


Bohužel jste neuvedla telefonní číslo, na které Vám bylo voláno, takže partnery nemůžeme požádata o to, aby Vaše číslo z všeškerých nabídek vyřadili.

Když nám své číslo pošlete na e-mail info.cz@helvetia-dm.com (aby se zde nezveřejňovalo), zajistíme jeho blokaci.
Abychom mohli partnera identifikovat, zašlete ale prosím i telefonní číslo, ze kterého Vám bylo voláno.

S pozdravem
zákaznický servis Helvetia Apotheke
tel.: 234 099 888

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2017 21:18, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2017 10:11, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.