Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den. Dnes 24.8 v 13:57 mi volal řidič,(jeho tel.601298649),že má pro mne balík,že stojí u mého domu.Aníž by mi dal předem vědět.Zdělila jsem mu,že jsem v práci a budu doma do hodiny.A neb,že se mužem domluvit na druhý den do práce,v 11hod,či odpoledne domů. Jeho odpověd zněla,že mám smulu! Balík že mi nedoveze,že nemá čas!!A že se musím podřídit já jemu,jestli balík chci. Chování příšerné!!řval na mě do telefonu! Když sem mu řekla,že si budu stěžovat,řekl,že můžu klidně na nádraží a zavěsil. Upozornuji Vás,zásilka je pro mě velice důležitá. Vůbec nechápu,jak si tohle Váš zaměstnanec může dovolit?!Takový člověk tam nemá vůbec co dělat! Všichni chodíme do práce,néé jen on. Zásilku jsem si přesměrovala a doufám,že tuhle stížnost budete řešit a kontaktovat mne. V opačném případě se obrátím na příslušná místa. Děkuji. Hyhlíková
zásilka č.06070897035
Jasné propušění zaměstnance.
|
Tweet |
Pokud je uzavřena zasilatelská smlouva, jsou smluvními stranami příkazce a zasílatel. Reklamaci dodání zásilky proto musí uplatňovat příkazce. Vzhledem k tomu, že v daném případě zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Bylo by proto třeba, aby reklamaci uplatnit příkazce a trval na jejím řádném vyřízení. Reklamaci je třeba uplatnit písemně podle obchodních podmínek společnosti.
Spotřebitel by mohl upozornit prodávajícího na to, že uvedená přepravní společnost nedoručuje řádně balíky. Prodávající má s přepravní společností uzavřenou smlouvu, a proto jako jediný může ovlivnit, zda do svojí nabídky vloží jiné přepravce, aby mohl předcházet problémům v budoucnosti. Má-li prodávající na výběr i jiné přepravce, může si spotřebitel zvolit pro doručování balíku primárně je. Zároveň si může spotřebitel stěžovat na centrále přepravní společnosti na to, že zásilka nebyla řádně doručována.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.