Počet nahlášených stížností: | 24 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Minulý týden jsem zakoupila v prodejně Pepco v Hranicích vnoučkovi tričko. Doma jsem zjistila, že jsem koupila špatnou velikost a bloček od pokladny jsem nechala v prodejně na pultě.Dnes jsem žádala o výměnu trička za větší velikost a bylo mi řečeno ,že bez pokladní účtenky to nejde a ať se pokusím ho někomu prodat. Nevěřím tomu ,že to nejde,,copak to je takový problém vyměnit velikost za větší? Vidím to jako čistou neochotu pokladní prodejny. Také máme prodejnu a není u nás žádný problém vyměnit zboží třeba i za jiné i když zákazník nemá účtenku,když je prokazatelné,že zboží koupil u nás. V mém případě to nebyl problém protože na tričku byly originál cedulky nedotčené. Jsem znechucena z jednání pokladní a rohodnuta,že sem už nikdy nakupovat nepůjdu.
Žádám vyjádření k mé stížnosti
|
Tweet |
Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží je možné pouze v případě, pokud byla kupní smlouva uzavřena distančním způsobem (telefonicky, přes internet atd.) nebo mimo obchodní prostory obchodníka (např.: podomní prodej). Byla-li věc zakoupena v „kamenném“ obchodě, toto právo spotřebitelka nemá.
Jiná je situace, když někteří prodávající vrácení či výměnu zboží za jiné v určitých lhůtách umožňují, o čemž spotřebitele informují zpravidla na účtence či sdělením u pokladen. Jde o možnost jdoucí nad rámec zákona, proto si mohou stanovit různé podmínky (nepoužité zboží s originálními visačkami aj.). Prodávající pak nemusí vždy vracet peněžní prostředky, ale může se zavázat např. pouze k výměně či vrácení ceny formou kreditu na zákaznickou kartu či kupónu na další nákup (Více informací je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-4767/dtest-nejcastejsi-omyly-ceskych-spotrebitelu). Konkrétní informace o podmínkách vrácení nevyhovujícího zboží bývá uvedena zpravidla v prodejních řádech nebo na účtenkách.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.