Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 30.6.2017 jsme písemně na O2 podali žádost o zrušení paušálu. Bylo nám sděleno, že výpovědní lhůta je 42 dní, tj. do 11.8.2017. Až 12.8.2017 jsme obdrželi od firmy MediaPost výzvu
k zaplacení jistoty v částce 60 Kč. Přitom datum vystavení dokladu a splatnosti bylo již 4.8.2017. Veškerá měsíční vyúčtování nám byla zasílána emailem. Ještě týž den jsme prostřednictvím internetového bankovnictví provedli platbu. Víc z naší strany rozhodně udělat nešlo. Dne 17.8.2017 nám bylo emailem zasláno měsíční vyúčtování , ve kterém jsme zjistili, že dne 12.8. a ihned poté 13.8.2017 nám byla naúčtována data 200 MB. Výpovědní lhůta skončila již 11.8.2017. Dne 22.8.2017 jsme volali na bezplatnou linku o2. Hovor trval cca 55 minut, byl dvakrát ze strany o2 ukončen, byli jsme neustále přepojovány, když jsme opětovně žádali o přepojení přímo na reklamační oddělení, setkali jsme se pouze s arogantním a nevstřícným chováním , něco neskutečného. Dokonce i s výsměchem, že určitě ani nevíme, kde ty data v mobilu máme, a na upozornění, že 200 MB za 1 den nemohla dcera vyčerpat, mě bylo sděleno, že nemohu vědět co moje dcera 24 hod. dělá, že s ní nejsem. Neskutečná drzost!
Když jsme reklamačnímu oddělení sdělili, že jsme moc rádi, že hovor je monitorován, bylo nám s výsměchem sděleno, že některé hovory monitorovány nejsou. Seriozní firma by se asi takto nechovala, někteří operátoři firmě 02 vážně škodí a znehodnocují tím její jméno a image. Obohacovat se na studentech, kteří nemají žádné příjmy....
Tarif (:kůl)
Žádám o vrácení částky 2 x 49,- Kč za neoprávněné naúčtování.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitelka s vyúčtováním služeb, měla by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitelka by tedy měla i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitelka požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Hezký den,
z naši strany byl dopis s informací ohledně zálohy na smluvní pokutu skutečně vystaven 4.8.2017, nejpozději následující den tak byl odeslán. Omlouvám se, jestliže vám byl doručen se zpožděním.
Omlouvám se také, pokud ve vás komunikace ze strany operátorů zanechala negativní dojem. Nicméně k čerpání dat dochází na základě impulzu odeslaného z telefonu, pokud by tedy nebyly data čerpány, skutečně by k zaúčtování poplatků nedošlo.
Stačilo, aby dcera sledovala např. video na internetu, které spotřebovává mnoho dat.
Je mi líto, ale pokud by nebyla služba využit, nebyla by ani účtována. Navíc na obnovení balíčku dat jsme vždy upozornili prostřednictvím SMS, pokud si nepřála dcera internet využívat, bylo zapotřebí, abyste nás kontaktovali již při první obnově.
Z výše uvedených důvodů na předchozím řešení reklamace trváme.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Hodnocení:
Komentář: Jelikož jsem byla v nemocnici, nemám sílu a čas zabývat se touto kauzou. O2 to určitě rádo uvítá. S O2 už nikdy více varování pro ostatní. Má dcera na internetu nebyla, dokonce jsme přes internet tyto data vypnuly. Je zajímavé, že najednou po přihlášení zmizela veškerá naše přihlášení o deaktivaci dat. Nechápu jak hned druhý den jí je mohlo O2 obnovit znovu, praktiky O2 jsou stejné jak praktiky šmejdů a doufám, že lidem dojde trpělivost a tuto společnost podporovat nebudou. Rozhodně se nejedná o solidní firmu.