Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#17643Máslo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.08.2017, před 7 lety

Jitka Koleňáková

Znění stížnosti

Dobrý den. Koupila jsem v supermarketu Prostějov máslo značky: TESCO VALUE MÁSLO. Šarže SI 18415:07, exp. 30.08.2017. Druhý den, po vyjmutí z lednice bylo máslo velmi lehce roztíratelné a má příchuť rostlinného tuku.
Zajímalo by mne, zda se mýlím a je to opravdu máslo z jen a pouze mléčného tuku, nebo jsem byla uvedena v omyl a je to tuk směsný.

Protože mám nějaké potravinové alergie, je pro mne důležité vědět pravdivě složení potravin. Děkuji


Produkt

TESCO VALUE MÁSLO 250gr 82% tuku, šarže: SI 18415:07, exp. 30.08.2017


Požadované řešení

Pokud je v másle jiný než mléčný tuk, je potřeba to zákazníkovi jasně na obalu oznámit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2017 10:26, před 7 lety

Výrobek označený jako "máslo" musí obsahovat nejméně 80 % mléčného tuku, avšak méně než 90 %, s obsahem vody nejvýše 16 % a s obsahem mléčných netuků v sušině nejvýše 2 % (dle nařízení Rady (ES) č. 2991/94). Některé výjimky z tohoto pravidla jsou uvedeny v nařízení Komise (ES) č. 445/2007.

Má-li spotřebitel důvodné podezření, že výrobek byl klamavě označen, má možnost se obrátit na orgány Státní veterinární správy. Orgán dozoru je oprávněn při zjištění nedostatků uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2017 21:00, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.