Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#1765Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 8 měsíců 13 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
01.01.2014, před 11 lety

Jaroslav Růžička

Znění stížnosti

Dobrý den,dne 22.11 2013 jsem zakoupil v obchodě Electrowold DVD hru WIIURAYLEGE WiiU Rayman Legends na Wii hry. Po štědrém dni po rozbalení a následném pokusu o spuštění hry,mi herní konzole jasně dala najevo,že danou hru nespustí. Po následném opětovném zkoušení se mi to prostě nepodařilo. Jiné hry,které máme doma spustí. Dne 30 12 2013 jsem navštívyl daný obchod s problémem ,že hra nejde spustit. Bylo mi řečeno,že hru už zpět nevemou,protože byla rozbalena s originálního obalu. To znamená z průhledné folie. Když jsem řekl,že zboží zkusím jen když ho rozbalím,pokrčili rameny a dál si stály za svým. Když jsem se nedal odbýt,následný přivolaný prodavač.mi vzdělil, že hra kterou jsem si koupil je určená na zmodernizovanou herní kozoli Wii a tudiž mi ta moje která je na první pohled uplně stejná jí nedokáže spustit. Že jsem při koupi měl dávat pozor,že na obalu je dodatek,že hra je na konzoli WiiU A ne na Wii. Co mám dělat? Děkuji Růžička.


Produkt

Hra WIIURAYLEGE WiiU Rayman Legends


Požadované řešení

Hra je sice rozbalená,ale absolutně nepoškozená(není jediný škrábanec), takže budto vrátit peníze,nebo výměna za jinou
hru, která bude fungovat,stím že případný cenový rozdíl uhradím. Jen prostě nechci mít doma hru za 1000 korun,kterou nikdy nepoužuju.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2014 15:29, před 11 lety

V případě, že by se na výrobku vyskytovala vada, není porušení obalu na hře důvodem pro nevzetí do reklamace.
Zároveň při koupi v kamenné prodejně není prodejce povinný přijmout zboží bez vad zpět, pokud se k tomu výslovně prokazatelným způsobem nezavázal. Např. pokud by měl prodejce na účtenkách nebo internetových stránkách, že i zboží zakoupené v kamenné prodejně jde vrátit v určité lhůtě a neměl by tam uvedeny výjimky, nemůže se jich dodatečně dovolávat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2014 10:02, před 11 lety

Bohužel se společnost Electro World s.r.o. nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2015 14:41, před 10 lety

Na žádost společnosti jsme stížnost znovu otevřeli, aby mohla připojit své vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2015 17:21, před 9 lety

Společnost Electro World s.r.o. již nevyužila možnosti reagovat, stížnost proto opětovně uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.9.2015 17:21, před 9 lety


Jaroslav Růžička

Hodnocení: