Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
4. 5. 2017 se mělo uskutečnit školení zaměřené na BOZP a PO v Liberci, které bylo nakonec zrušeno a přeloženo na 25. 5. 2017. Na toto školení se bohužel dostavili jenom zájemci, nikoliv školitel či pořadatel. Poté přišel mail, že se školení uskuteční v třetím termínu a nebo můžeme požadovat částku nazpět. Jako ostatní zájemci jsem požadovala částku nazpět, bohužel do dnešního dne nebyla připsána na náš bankovní účet. Společnost jsme několikrát kontaktovala pomocí mailu, jelikož telefon nikdo nezvedá. 8. 6. 2017 sice dorazil opravný daňový doklad, ale peníze vráceny nebyly.
Navíc dle dostupných recenzích na internetu nejsem jediná a podvedených přibývá.
Předem děkuji.
školení: BOZP a PO aktuálně
Navrácení částky za neuskutečněné školení.
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na částečném zrušení smlouvy, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Podnikatelka byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.