Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Mel by byt dorucen balicek cislo BA0274840776X, kdyz me dorucovatel nezastihl doma, nedal mi do schranky zadné upozornění a klidne predal balicek osobe, kterou vubec neznam, hlavne dotycná osoba ani nebydlí v nasem domě jedna se o nejakou pani Frejkovou. Bylo mi divné, ze mi balicek tak dlouho nejde, tak jsem se po nem zacela shánět a na čísle 603488646 mi bylo receno, ze muj balicek byl predán paní Frejkové, nechapu z jakého duvodu.Hlavně chci balícek zpet, jelikož jsem si ho zaplatila a opravdu nemam cas ho hledat, někde kde ani nevím kde.Nechapu toto chovaní.
BA02748407766X
Naprava dorucení, nejpozdeji do 7 dnu a pozaduji řadnou omluvu.Toto chovaní je pro mě nepřípustné.
|
Tweet |
Poštovní podmínky České pošty, s.p. ohledně dodávání zásilek fyzickým osobám do bytu stanoví v čl.10 , že poštovní zásilky, jejichž převzetí musí být potvrzeno příjemcem, dodává podnik do místa uvedeného v adrese adresáta, není-li sjednán jiný způsob dodání. Bod 11. Adresát si může u kterékoliv pošty vymínit, že jemu adresované poštovní zásilky a poukázané peněžní částky mají být dodávány jen jemu, nebo že mají být dodávány jen osobám zdržujícím se v jeho bytě. Pokud však adresát nezvolí postup podle bodu 11 a pokud to neodporuje smlouvě uzavřené s odesílatelem, podnik může v případě jeho nepřítomnosti v bytě v době dodávání dodat poštovní zásilku nebo poukázanou peněžní částku i jiné vhodné osobě starší 15 let, zejména sousedovi apod. V takovém případě vloží do adresátovy domovní schránky oznámení o tom, komu a kdy byla poštovní zásilka nebo poštovní poukázka dodána.
Pokud pošta nedodá zásilku v souladu s uzavřenou smlouvou a poštovními podmínkami, lze uplatnit reklamaci dodání (čl. 40) nebo jinou reklamaci dle čl. 43 poštovních podmínek.
Pokud by spotřebiteli vznikla škoda jako přímý důsledek porušení povinnosti pošty, bude pošta odpovědna za škodu takto vzniklou. Provozovatel poštovních služeb odpovídá za škodu vzniklou při poskytování poštovních služeb v rozsahu stanoveném zákonem o poštovních službách a poštovními podmínkami.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Jedná-li se o opakované porušení, doporučujeme podat podnět k provedení kontroly Českému telekomunikačnímu úřadu, který je dozorovým orgánem v oblasti poskytování poštovních služeb.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.