Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#17662Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.08.2017, před 7 lety

Michal Machovič

Znění stížnosti

V neděli jsem si objednal balík, který mi "přišel" v úterý, po zaplacení balíku poštačka zjistila, že ho v autě nemá a že se někde ztratil tak se omluvila a peníze mi vrátila. Druhý den přišla s tím, že balík se našel, po balíku se evidentně někdo prošel (evidentně viditelná šlápota na obalu),zboží zničené. Ihned jsem jel na poštu uplatnit reklamaci. Po vysvětlení problému se mě paní na přepážce zeptala proč jsem si nezajel na jinou pobočku vyřídit reklamaci (při tom tato pobočka mi balík doručovala). Pak jsem ji ukázal poničenou krabičku i s obalem a slyšitelným zvukem jak se Blu-ray disk po krabičce pohybuje,na to mi paní řekla,že to bude poničený jen obal a disk by mohl být v pořádku. Při sepisování reklamace paní vedoucí odmítala do protokolu zapsat onu šlápotu, prý aby to mohla zapsat musel by být viditelně poškozený obal. Samozřejmě mi přišlo vyjádření, že reklamace se zamítá ve smyslu špatného zabalení a s tím, že zabalený předmět musí vydržet tlak a nárazy ostatních předmětů.


Produkt

hra na konzoli Playstation 4, No Man's Sky


Požadované řešení

Mé požadované řešení je vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2017 11:54, před 7 lety

Odpovědnost pošty se vztahuje na škodu vzniklou ztrátou, poškozením nebo chybějícím obsahem zásilky od okamžiku jejího podání do momentu jejího předání adresátovi či vrácení zpět odesílateli.

Reklamaci je třeba uplatnit nejlépe při dodání, zvláště je-li na zásilce poškození patrné. Zjevně poškozenou zásilku je vhodné nepřebírat. Pošta ji vrátí zpět odesílateli a ten si může reklamaci dořešit. Nejpozději reklamaci je třeba uplatnit do dvou pracovních dnů od dodání.

Při přebírání je třeba si zásilku důkladně prohlédnout. Jestliže je obal či tvar zásilky v nepořádku, doporučujeme se dožadovat sepsání záznamu o stavu reklamované zásilky. Spotřebitel má právo na kopii tohoto protokolu.

Neuzná pošta nárok na náhradu škody, je povinna o tom vyrozumět a předat své odůvodněné stanovisko v písemné podobě. Námitkami docílí spotřebitel přezkoumání tohoto stanoviska. Výsledkem však je další stanovisko pošty vydané v době co nejkratší.

Spolu s náhradou škody má spotřebitel dále právo na vrácení uhrazené ceny za reklamovanou poštovní službu.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.