Společnost


HUMANIC CZ spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:60
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#1767Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 14 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.01.2014, před 11 lety

Antonín Ballada

Znění stížnosti

Syn si koupil obuv v prodejně HUMANIC na Kladně dne 15.4.2013.
Obuv standardně užíval cca do konce října, kdy jsme (po několika párech jeho zničených ponožek) zjistili, že jsou podrážky bot děravé.
Protože nejsme přímo z Kladna, trvalo nám nějakou dobu, než jsme se dostali do prodejny obuv reklamovat. V prodejně jsme ovšem byli prodavačkou informováni o rušení této prodejny s tím, že by reklamaci nestačili z časových důvodů vyřešit - ať prý obuv reklamujeme v prodejně HUMANIC v Praze na Zličíně nebo v obchodním centru 6.
Dne 30.11.02013 jsem obuv reklamoval v prodejně HUMANIC v Praze na Zličíně.
Dne 4.12.2013 jsem si v uvedené prodejně vyzvedl zamítnutí reklamace vedoucí prodejny.
Dne 11.12.2013 jsem odeslal reklamovanou obuv do HUMANICu v Brně na oddělení kvality spolu se svým nesouhlasem se zamítnutím reklamace.
Dne 30.12.2013 jsem od "oddělení kvality" obdržel zpět reklamovanou obuv včetně hodnocení mé reklamace jako neoprávněné - s čímž pochopitelně nesouhlasím.


Produkt

Pánská obuv pro volný čas zn. NIKE, dle pokladního dokladu ozn.: 1x2-71-11-0975-4


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz za nekvalitní obuv, úhradu nákladů spojených s odmítáním mé reklamace společností HUMANIC CZ, finanční kompenzaci za můj ztracený čas.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2014 15:20, před 11 lety

V případě zamítnutí reklamace je prodejce povinný takové zamítnutí řádně písemně odůvodnit. Pokud tvrdí, že se na výrobku nevyskytuje výrobní nebo materiálová vada, může spotřebitel využít služeb odborníka, který by vypracoval znalecký posudek. V případě, že by byl znalecký posudek ve prospěch kupujícího, má nárok i na proplacení ceny znaleckého posudku jako nákladu spojeného s uplatněním reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2014 16:33, před 10 lety

Společnost HUMANIC CZ spol. s r.o. byla o podaných stížnostech informována. Doposud však neprojevila zájem se k této stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati. V soudním řízení by měl spořebitel prokázat,že vada byla na výrobku v době uplatnění reklamace přítomná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.