Společnost


TelemediaInteracTV Ltd

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17670Stížnost na TV hru vysílanou na TV Barrandov

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.08.2017, před 7 lety

Eva Kijonková

Znění stížnosti

V neděli 27.8.2017 jsem absolvovala volání do hry vysílané TV Barrandov. Jde nepochybně o klamání spotřebitele, kdy během hry opakovaně moderátorka konstatovala, že do studia nikdo nevolá správnou odpověd, resp. vyvolávala dojem, že na linku 909 90 90 99 nevolá vůbec nikdo. Ve skutečnosti však šlo pouze o zdržovací taktiku a "navolání" co největšího objemu peněz. Po zdlouhavém čekání s poslechem nesmyslných horoskopů byla do studia přepojena jedna volající se správnou odpovědí, když je ale jasné, že zdaleka nebyla jediná, kdo na linku volal. Podle mého názoru nelze uvádět volající diváky v omyl, který vede pouze k obohacení provozovatele hry.


Produkt

Hra na TV Barrandov s tel. číslem 909 90 90 99 v neděli 27.8. 2017


Požadované řešení

Vrácení provolané částky a postih organizítora hry.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2017 09:53, před 7 lety

V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti doporučujeme spotřebitelce obrátit se na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání (Rada pro rozhlasové a televizní vysílání, Škrétova 44/6, 120 00 Praha 2, tel. 274 813 830, 226 236 000, e-mail: info@rrtv.cz, internetové stránky: www.rrtv.cz, elektronická podatelna: podatelna@rrtv.cz). Za zjištěné porušení ustanovení § 2 odst. 1 písm. b) zákona č. 40/1995 Sb., kterého by se společnost dopustila formou zadání reklamy/teleshoppingového bloku, který by byl nekalou obchodní praktikou podle zvláštního předpisu, tj. podle ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může tento ústřední správní úřad v rámci své kompetence udělit společnosti ve správním řízení pokutu, popřípadě uložit opatření k nápravě.

Dále se může spotřebitelka, vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem na Kypru, obrátit na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/evropske-spotrebitelske-centrum/, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2017 12:48, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.