Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#17671Helvetia Apotheke Helvetia DM,P.O.Box 86, 10200 Praha 1402

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

23 hodin 7 minut

Detail stížnosti

Publikováno
28.08.2017, před 7 lety

Marie Zelená

Znění stížnosti

Dobrý den, minulý týdem jsem odeslala všehny tři zásiky zpět, jelikož jsem o ně neměla zájem a byla jsem delší dobu mimo domov pracovně. Dnes mi přišel nedoplatek 397,- za zásilky které jsem obdržela 3.7.2017, 20.7.2017 a 10.8.2017 . Jelikož jsem všechny v pořádku minulý týden odeslala zpět, na vaši adresu, bedru tuto věc za bezpředmětnou a vyřízečnou .


Požadované řešení

Prosím prošetřt, podat mi zprávu a poté už mě více nekontaktovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2017 10:28, před 7 lety

Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.8.2017 10:45, před 7 lety

Dobrý den,

požádáme Vás o zákaznické číslo, popř. bližší upřesnění, např. město. Dle jména nám vyjede 14 zákaznic.

Děkujeme

Hezký den

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.8.2017 10:56, před 7 lety


Marie Zelená

Dobrý den, zákaznické číslo je7956551 a má adresa je: Marie Zelená, Havlíčkova 5A, 66902 Znojmo a vaše produkty jsem vám odeslala 22.8.2017 a č, podacího lístku je RR033800247CZ. Zelená Marie

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.8.2017 11:02, před 7 lety

Dobrý den,

všechny tři zásilky se nám v pořádku vrátily zpět dne 25.8.2017. Bohužel se minuly s expedicí upomínky, kterou jsme odesílali dne 22.8.2017, tedy v den kdy jsme zde zásilky ještě neměly.

Vše je v pořádku a neevidujeme žádnou pohledávku. Upomínku prosím berte jako bezpředmětnou.

Stačilo nás kontaktovat na email nebo na zákaznickou linku. Rádi bychom Vám tuto informaci poskytli.

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.8.2017 11:15, před 7 lety


Marie Zelená

Hodnocení: