Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
27. 6. 2016 jsem v TS Bohemii koupil grafickou kartu MSI GTX 1070 GAMING X. Po jednom roku používání však začala tato karta nesnesitelně pískat a to poté, co vypnu jakoukoliv náročnější hru/program.
Dal jsem tedy kartu do reklamace a po dvou týdnech se mi vrátila s tím, že se závada projevila a byla opravena. Kartu jsem tedy vyzvedl a jakmile jsem přijel domů, zjistil jsem, že nic opraveno nebylo a závada se stejně projevovala.
Dal jsem tedy kartu do reklamace již podruhé a po dalších dvou týdnech se mi ozvala TS Bohemia, že reklamace nebyla uznána, jelikož vada neexistuje.
Chtěl bych se zeptat, co to má znamenat? Proč jste poprvé reklamaci uznali a podruhé ne?
Děkuji,
Valušek
MSI GTX 1070 GAMING X
Očekávám, že karta bude opravena případně vyměněna za jiný kus.
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Při testech autorizovaného servisu se druhá závada neprojevila. Aktuálně je karta opět na testování.
Dobrý den,
nejedná se o žádnou "druhou závadu", ale o závadu stejnou jako při první reklamaci, při které nebyla závada odstraněna (i když bylo uvedeno, že závada byla opravena a již se nevyskytuje).
Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Grafická karta byla otestována a závada se neprojevila. Je nutné prověřit funkce celého PC. Spotřebitel s testem seznámen.
Jak již bylo uvedeno výše, pokud spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí, je nutné výsledek reklamace rozporovat (např. za pomoci znaleckého posudku). Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost na vývoj případu reagovat.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.