Společnost


T.S.BOHEMIA a.s.

Počet nahlášených stížností:60
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#17672Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.08.2017, před 7 lety

Jan Valušek

Znění stížnosti

Dobrý den,
27. 6. 2016 jsem v TS Bohemii koupil grafickou kartu MSI GTX 1070 GAMING X. Po jednom roku používání však začala tato karta nesnesitelně pískat a to poté, co vypnu jakoukoliv náročnější hru/program.

Dal jsem tedy kartu do reklamace a po dvou týdnech se mi vrátila s tím, že se závada projevila a byla opravena. Kartu jsem tedy vyzvedl a jakmile jsem přijel domů, zjistil jsem, že nic opraveno nebylo a závada se stejně projevovala.

Dal jsem tedy kartu do reklamace již podruhé a po dalších dvou týdnech se mi ozvala TS Bohemia, že reklamace nebyla uznána, jelikož vada neexistuje.

Chtěl bych se zeptat, co to má znamenat? Proč jste poprvé reklamaci uznali a podruhé ne?

Děkuji,
Valušek


Produkt

MSI GTX 1070 GAMING X


Požadované řešení

Očekávám, že karta bude opravena případně vyměněna za jiný kus.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2017 10:19, před 7 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.8.2017 12:53, před 7 lety

Při testech autorizovaného servisu se druhá závada neprojevila. Aktuálně je karta opět na testování.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.8.2017 11:10, před 7 lety


Jan Valušek

Dobrý den,
nejedná se o žádnou "druhou závadu", ale o závadu stejnou jako při první reklamaci, při které nebyla závada odstraněna (i když bylo uvedeno, že závada byla opravena a již se nevyskytuje).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2017 15:53, před 7 lety

Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.9.2017 12:52, před 7 lety

Grafická karta byla otestována a závada se neprojevila. Je nutné prověřit funkce celého PC. Spotřebitel s testem seznámen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2017 20:05, před 7 lety

Jak již bylo uvedeno výše, pokud spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí, je nutné výsledek reklamace rozporovat (např. za pomoci znaleckého posudku). Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2017 07:54, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.