Počet nahlášených stížností: | 203 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, v červnu jsem zakoupila plavky u prodejce rajpradla.cz a po vyzkoušeni zjistila, že mi vůbec nesedí. Obratem jsem je vrátila dodavateli a dne 21.6. mi přišel dobropis za vrácené zboží, ve kterém mi bylo sděleno, že částku 996 Kč za vrácené zboží mi na účet přijde do 14 dní. Do dnes se tak nestalo i po opakované urgenci z mé strany. První mail jsem jim zaslala 9.8. po návratu z dovolené, kde jsem upozornila, že na účet peníze nedorazily. Odepsali mi 10.8., že zadali urgentní příkaz a peníze budu mít na účtu začátkem příštího týdne t.j.v týdnu od 14.8.Nic nepřišlo, tak jsem 17.8. napsala další mail, na který už nikdo nereagoval. Poslední mail s upozorněním jsem poslala 24.8. Zůstal bez reakce. Prosím o pomoc, děkuji Virvová
Dámské jednodílné plavky Marko M-428 Priscilla Nectarine-Nero (1) Korálovo-Černé PINBLA/2XL
Vrácení peněz na účet
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.