Počet nahlášených stížností: | 793 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 11 |
Dnes jsem nakoupil plesnivý 30% eidam od značky Bluedino, celý prolezlý plísní..datum spotřeby je uvedeno na 6.11. 2017, nicméně v takovým stavu jak vypadá, je spíše rok po vypršení trvanlivosti..
Jedná se o tento produkt
https://media.novinky.cz/326/553264-top_foto2-wvr9d.jpg
Stáhnutí produktu z obchodu
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky (sýr) neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/
Dobrý den, pane Nováku,
mrzí nás, že jste s kvalitou sýra nebyl spokojen a děkujeme za upozornění, které předáme odpovědným kolegům. Výrobek doporučujeme zanést do kterékoliv naší prodejny a reklamovat jej. Kolegové Vám vrátí peníze.
Věříme, že příště už bude vše v pořádku a přejeme příjemný den.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.