Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:793
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#17674Plesnivý Eidam

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.08.2017, před 7 lety

Tomáš Novák

Znění stížnosti

Dnes jsem nakoupil plesnivý 30% eidam od značky Bluedino, celý prolezlý plísní..datum spotřeby je uvedeno na 6.11. 2017, nicméně v takovým stavu jak vypadá, je spíše rok po vypršení trvanlivosti..

Jedná se o tento produkt
https://media.novinky.cz/326/553264-top_foto2-wvr9d.jpg


Požadované řešení

Stáhnutí produktu z obchodu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2017 10:04, před 7 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky (sýr) neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.8.2017 10:25, před 7 lety

Dobrý den, pane Nováku,

mrzí nás, že jste s kvalitou sýra nebyl spokojen a děkujeme za upozornění, které předáme odpovědným kolegům. Výrobek doporučujeme zanést do kterékoliv naší prodejny a reklamovat jej. Kolegové Vám vrátí peníze.

Věříme, že příště už bude vše v pořádku a přejeme příjemný den.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2017 15:28, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2017 10:37, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.