Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den
Svoji neopatrností a nedokonalým prečtením všeobecných podmínek u společnosti be2 jsem se zaregistrovala.Chtela jsem zkusit na měsíc ale obratem mi ztrhli z účtu 3294,- na šest měsíců.Vim že peníze mi nevrátí ale potřebuji radu jak zrušit následovné prodlouzení.Potrebuji zrušit VIP členství a poté smazat profil a nebát se že mě budou dále strhávat peníze.Dekuji za každou radu.
Zrušení VIP členství seznamky be2
Chci aby bylo moje VIP členství zrušeno a již s touhle společností nechci mít nic společného.Zasilala jsem mail o zrušení jejich zákaznické podpoře ale žádná odezva.
|
Tweet |
Pokud společnost neinformovala spotřebitelku o vlastnostech služby (zvláště o ceně, o automaticky prováděné opakované platbě, a o období, na kterou se smlouva uzavírá) nebo tyto informace uvedla nejasně, nesrozumitelně nebo nejednoznačným způsobem, mohly být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž patří mezi zakázané obchodní praktiky. Spotřebitelka by v takovém případě nemusela nic platit (pokud by společnost vymáhala údajně dlužnou částku soudní cestou, musela by prokázat, že spotřebitelku řádně informovala).
Informovala-li společnost spotřebitelku o vlastnostech služby, je nutné smlouvu řádně ukončit, a to výpovědí. Více informací o této problematice je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-5829/hledani-dokonaleho-protejsku-vas-muze-prijit-draho.
Pokud by společnost záměrně znemožňovala vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitelky řádně ukončen. Zkracuje-li však společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/evropske-spotrebitelske-centrum/, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Přejeme Vám dobrý den, paní Šimandlová,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce be2 registrovala,
velice Vám děkujeme.
Registrace na email jajda09@seznam.cz
Děkuji za vyřìzeni pozadavku.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
ID: IC4KEH21
Opět Vám přejeme dobrý den, paní Šimandlová.
Dle našich informací byl již případ vyřešen/ uzavřen prostřednictvím komunikace se Zákaznickým centrem be2.
Děkujeme Vám a přejeme Vám hezký den.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.