Společnost


Mironet.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#17682Výměna 3dny starého telefonu-špatně udělaná výměna + zničení telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.08.2017, před 7 lety

Tomáš Čagala

Znění stížnosti

dal jsem k vám telefon xiaomi redmi note 4 na výměu displeje porpvé objednali špatný display po 5 dnech čekání dorazil ten správný,technik mi ale volal že při výměně utrhnul nějaký drátek a že náhradní součáska příjde druhý den,no přišla až na 3 dny dal mi teelfon s vyměněným displejem a doma jsem si všimnul že celá levá strana telefonu prúsvítá a spodek telefonu svítí a to fakt hodně... a aby toho nebylo málo tak jsem nemohl telefonovat ikdyž sem měl signál.hned druhý den sem zašel na poboččku ad to spraví no a technik mi řekl že to určitě nebyla jeho chyba že mám přeinstalovat telefon že to musím ít něco v nastavení no samozřejmně to v nastavení nebylo jen sem přišel o svá data a nakonec seuázalo že technik povytáhnul drátek z přímače signálu nebo jak to říkal no a telefon sem od té doby neviděl... na výměnu displaye sem telefon dával 21.července a na reklamaci cca 30 července a telefon furt nikde a když sem zašel na pobočku v úterý ta mi řekl že to bude ve středu přišel sem tam ve čtvrtek furt nic a říkal že to bude nejpozději v sobotu že mi zavolá no dneska je pondělí a ještě nevolal a já už nemúžu být bez telefonu... (telefon byl 3 dny starý když jsem ho dával na opravu k vám)


Produkt

výměna displaye


Požadované řešení

nový telefon xiaomi redmi note 4


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2017 08:14, před 7 lety

Byla-li na věci během reklamace (popř. během placené opravy) způsobena škoda, může spotřebitel žádat po prodávajícím náhradu škody, neboť podle § 2944 občanského zákoníku odpovídá ten, kdo převzal od jiného věc, která má být předmětem závazku, za její poškození, ztrátu nebo zničení. Této povinnosti se podnikatel zbaví pouze v případě, pokud prokáže, že by ke škodě došlo i jinak, tzn. že k poškození by došlo i bez jeho přičinění. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.

Je tedy vhodné prodávajícího vyzvat k náhradě škody. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3302/zadost-o-nahradu-skody-na-prevzate-veci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.8.2017 09:42, před 7 lety

Dobrý den,
prosím o číslo servisního protokolu a informaci o jakou pobočku se jednalo.
Děkuji.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Jiří Jungmann
Vedoucí prodejny P7
jiri.jungmann@mironet.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2017 15:25, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2017 10:38, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.