Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:238
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17683Reklamace zájezdu Tunisko - Monastir , hotel Regency SPA

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
28.08.2017, před 7 lety

Petra Javůrková

Znění stížnosti

Na základě reklamačního protokolu č.11, podepsaného pi Ivou Prokešovou v Monastiru - Tunisko dne 14.7.2017 reklamuji zájezd č.126003493, který se uskutečnil 1.7.2017 - 15.7.2017 Tunisko - Minastir.
Po příjezdu do hotelu Regency ' Spa jsme byli ubytováni na pokoji v hotelu ****,kde nebyl funkční trezor a po celou dobu našeho pobytu nešli zavřít balkonové dveře. Koupelna zdaleka neodpovídala hotelu ****, kde neodtékalo umyvadlo, byla nevzhledná a špinavá. Vysoušeč vlasů nefunkční. Pokoj byl prostorný, ale špinavý, bez odpadkového koše, nefunkční televizor, nefunkční elektřina ( která byla po nahlášení opraveno místním " elektrikářem " ). Ostatní závady i po ohlášení na recepci neodstraněny. Pokoj absolutně nepřipraven. Takto začala naše vysněná dovolená a to zdaleka nebylo vše!!!!
V ceně zájezdu jsme měli zaplacenou službu All - inclusive, kterou Vaše CK u zájezdu nabízela, ale ve skutečnosti se jednalo pouze o plnou penzi formou bufetu. Dopolední svačiny nebyli vůbec. V první polovině našeho pobytu odpolední svačiny nebyli vůbec a v druhé polovině byli svačiny v nedostatečném množství, a to málo co personál přinesl většinou konzumovali domorodí návštěvníci baru, kteří nebyli označení žádnými náramky z čehož vyplývá, že nebyli ubytováni v hotelu. Personál vnitřního baru a baru u bazénu byl k české klientele neochotný a v některých případech drzí. Při obsluze byli Češi ignorováni a byla upřednostňována arabská klientela.
Dalším bodem reklamace je pláž. Vaše CK nabízí v katalogu krásnou, sice malou, ale upravenou pláž u hotelu s pozvolným vstupem do moře. Realita je však jiná. Jak jsme již " na místě zjistili "není to momentální problém, ale dlouhodobí!!! Pláž nebyla připravena k užívání turisty. Náš první pohled na pláž bylo zděšení. Poválené, polámané slunečníky, místo pláže smetiště plné PET lahví, plechovek, igelitů, uhynulé medúzy, tlející chaluhy, nepořádek a zápach!! Po úklidu veřejné pláže sloužila hotelová pláž k uskladnění jejich odpadu. Vzhledem k velké nespokojenosti klientů dne 7.7.2017 přijel bagr a pláž po celý den uklízel a odvážel nepořádek. Toto vše se odehrávalo v rámci naší " odpočinkové dovolené! ". Pláž přesto stále zápachala, protože bagr zbytky nepořádku zahrnul pískem, další dny se opět hromadil nepořádek, PET lahve, sklo, igelity, plechovky, uhynulá zvířata. U pláže byla dva dny uhynulá velká mořská želva. Několikrát jsme na ni upozorňovali personál hotelu, který se na ni chodil pouze dívat. Pláž a vstup do moře byl po celý náš pobyt ( 14ti dnů ) , nepoužitelný.Zaplatili jsme si dovolenou u moře, ale ve skutečnosti jsme ji trávili u hotelového bazénu.
Domnívám se, že ze strany Vaši CK dochází vědomě ke klamání zákazníků, protože informace ve Vašem katalogu neodpovídají skutečnosti. Hotel, služby, pláž ani zdaleka neodpovídají **** a ceně 39 740Kč. Z důvodu naši zmařené dovolené, požadujeme kompenzaci 25%

Dne 14.8.2017 jsem obdržela od společnosti dopis,kde mi je nabízeno 5% z celkové částky zájezdu,tj. 1928kč.. Podle cestovní kanceláře bylo vše v pořádku ! Absolutně nesouhlasím. Při koupi zájezdu 23.11.2016 bylo All inclusive v katalogu nabízeno včetně svačin,to jsem v příloze zasílala s reklamací,dále pláž nikdo neodklízel a jestli je normální se brodit v plastech,sklem,uhynulých zvířat,tuny chaluh a pláž připravená pro hosty tak,že tam jsou polámané deštníky,skládka odpadků,tak by to tak mělo být nafocené v nabídce katalogu a člověk sám uváží,zda na takovou dovolenou pojede.je zajímavé,že vedlejší pláž místních občanů,byla každé ráno vyklizena,uklizena,uhrabána. Dále,špína na pokoji,nikdo neřešil. Při odjezdu nám autobus ani nezastavil u hotelu a museli jsme kufry vláčet až na hlavní silnici. Tak je to také v pořádku?


Požadované řešení

25% z celkové ceny zájezdu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2017 08:07, před 7 lety

Měl-li zájezd vady a vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vadu zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, soud právo na slevu z ceny nepřizná, jestliže pořadatel namítne, že spotřebitel své právo neuplatnil ani do jednoho měsíce od skončení zájezdu ani u něho, ani u osoby, která uzavření smlouvy zprostředkovala.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese https://www.dtest.cz/clanek-4407/pravo-problemy-se-zajezdy.

Pokud pořadatel reklamaci zájezdu zamítne, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2017 21:25, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.