Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#17684Nekomunikace, neumožnění odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.08.2017, před 7 lety

Petr Sovička

Znění stížnosti

Dobrý den,
hledám si partnera také na internetu a rozhodl jsem se vyzkoušet také tuto seznamovací agenturu, vypadající na první pohled seriózně, členstvím na 1 měsíc za 180 Kč s automatickým prodloužením na 6 měsíců. I když po prodloužení byla nutnost výpovědi faxem, neodradilo mě to. Bohužel. V dnešní době jsou totiž jednoduše dostupné faxové aplikace online. Ještě týž den jsem si však uvědomil, že jsem naletěl podvodné společnosti, nehledě na to, že formálně jedná podle zákona. Služba mi připadá nekvalitní, místy až směšná, a proto jsem zaslal dle VOP odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů (v CZ/EN jazyce) mailem, načež mi přišla pouze automatická odpověď obecného charakteru, s tím, že mám psát dále a pak už nic. Poslal jsem další mail druhý den bez odpovědi a rovněž doporučení fax, jehož doručení bylo potvrzeno, ale bohužel také bez reakce.
Mám podezření, že společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy ztíženými podmínkami pro učinění tohoto kroku, absencí komunikace a ne-jednoznačností požadovaných kroků. Myslím si také, že mail slouží pouze k automatickým zprávám a nikoli k zákaznické podpoře. Dále firma uvádí různé podmínky vypovězení kontraktu ve VOP, v nastavení profilu na webu, v možnosti změny typu členství dále v nastavení profilu a v obou jí poskytovaných výpovědních formulářích, z nichž jeden vynechává navíc diakritiku... Podmínky se liší markantně např. v nutnosti uvádět mail (který samozřejmě mají od registrace), nutnosti zaslání faxem, nutnosti zaslání faxem i poštou, popř. nutnosti vlastnoručního podpisu.
Dále je matoucí to, že společnost sídlí v Lucembursku, ale fax má v Německu, což mě podle předvolby nezmátlo.
Obracím se tedy na Vás jako důvěryhodnou organizaci hájící práva spotřebitele s prosbou o pomoc a zprostředkování.

Za Vaši asistenci předem děkuji.


Produkt

C-date Premium členství na 1 měsíc s automatickým prodloužením na 6 měsíců


Požadované řešení

1. Úplné odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů
2. Vrácení peněz - 180 Kč
3. Smazání profilu nebo umožnění provedení tohoto úkonu bez hrozby dalšího skrytého trvání a prodlužování služby
4. Smazání veškerých mých osobních údajů
5. Závazek nepředání mých osobních údajů jakékoli třetí straně
6. Zaslání potvrzení (a omluvy) mailem, dopisem.. čímkoli.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2017 08:02, před 7 lety

U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy (popřípadě odstoupení od smlouvy) ve stanovené lhůtě zaslal prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (faxem či formou uváděné emailové adresy), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodávajícím.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.8.2017 15:33, před 7 lety

ID: MOZPGF43


Přejeme Vám dobrý den.

Tímto Vám potvrzujeme, že prodlužování Vašeho VIP členství bylo zrušené (vypovězené), členský poplatek ve výši 180 Kč byl - k dnešnímu dni - odeslán zpět na Váš účet a Váš profil byl definitivně vymazaný.

Přejeme Vám hezký den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.9.2017 13:01, před 7 lety


Petr Sovička

Děkuji. Potvrzuji vymazání profilu. Nyní čekám na připsání vrácené částky zpět na účet.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.