Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 10.8.2017 došlo k pojistné události.Soused bydlící nade mnou mi vytopil koupelnu a to takovým způsobem,že mi spadl strop.Oprava je proveditelná jediným způsobem a to sádrokartonovým podhledem na kovové konstrukci.Strop je z dutých cihel,ze kterých se po letech soustavného vytápění vydrolil písek a již ničím nedrží pohromadě.Na stropě byly měsíc staré stropnice a měsíc stará výmalba po posledním vytopení v červenci 2017.
Pojišťovna Slavia,pouze dle fotografií,usoudila že plnění škody ve výši 2583,- Kč je na takovouto rozsáhlou opravu dostačující.
S výší tohoto plnění absolutně nesouhlasím.
Při hlášení škody ze dne 15.7.2017,kdy byla domácnost pojištěna u České pojišťovny a.s.a kdy spadly pouze stropnice a byly mokré zdi a strop zůstal ještě na svém místě,byla škoda ohodnocena na 5000,- Kč.
Současná škoda je mnohem většího rozsahu,zdroj škody je stále tentýž,ale nyní se bude muset obnovit celá stabilita stropu a pojišťovna vyplatí pouze poloviční plnění ?
Podotýkám,že na škodu se z Pojišťovny Slavia nikdo nebyl podívat,aby viděl celý rozsah.Myslím,že z fotografií se narušení statiky dá jen těžko poznat.
Pojištění domácnosti
Doplacení pojistného plnění do plné výše opravy.Viník je znám,ať tedy platbu vymáhá pojšťovna po něm.Já škodu nezavinila a jsem donucena k rekonstrukci koupelny,aby nebyla narušena statika stropu.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka s vyšší pojistného plnění nesouhlasí, měla by nesouhlas zaslat pojistiteli a požadovat znovu prošetření případu. Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím našich webových stránek, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů. K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací je možné vyhledat na webových stránkách https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.