Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#17691Opakované nedodání zásilky, hrubé chování řidiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
29.08.2017, před 7 lety

Zuzana Jochecová

Znění stížnosti

Dobrý den, včera mi od Vás přišla sms zpráva o doručení zásilky s číslem DR0275196054X, mezi 8-14 hodinou. Nikdo se neukázal, nezavolal, vůbec nic, dneska ráno opětovná zpráva o doručení, situace stejná jako včera, čas doručení 8-14 hodina, opět nic, až v půl třetí mi přišla sms zpráva, že zásilka nemohla být doručena z technických důvodů. Co jsi mám pod tím představit je asi tajemstvím, to samé se stalo před zhruba půl rokem, zásilka byla tímto způsobem doručována 5 dnů, až ten pátý jsem se dozvěděla, že onen technický důvod je poškození zásilky a mám jsi jí případně vyzvednout na poště. Nerozumím tomu, proč o tom, že je zásilka porušena nejste schopni zákazníka informovat hned v první den doručení a myslíte jsi, že asi nemá celé dny co dělat a jen čekat na Vás. Další věcí je chování řidiče, který zásilky doručuje. Mněla jsem s ním v posledních dvou týdnech docela dost zkušeností, protože mi chodilo hodně balíků. On jsi snad myslí, že jsem povinna vyskakovat před dům, když mi zavolá půlhodiny dopředu. Opakovaně jsem jej žádala, ať volá, až stojí před domem, absolutně to ignoruje, jsem pro něj bláznivá hysterka a když mi posledně přišla zásilka, kterou byla třeba zaplatit, ani ho nenapadlo mně informovat hned v prvním telefonátu, ale musela jsem se vracet domů pro peníze. Na otázku, proč mi hned neřekl, že budu něco platit mi bylo odfrknuto, že snad vím, co jsem jsi objednala a mám mít peníze připravené. Opravdu nejsem jasnovidka, abych předem věděla,co mi konkrétně přijde, když ani nedostanu informační sms, že mi přijde zásilka, kterou třeba zaplatit. Když jsem řidiče opětovně upozornila, že jsem zákazník a on služba pro mně, která je zaplacená, rozloučil se se slovy, že je tady opravdu naposled. Opravdu nevím, co jsi mám o všem myslet a hlavně o současné situaci, pomalu začínám mít podezření z toho, jestli řidič úmyslně zásilku nepoškodil, aby mi ji nemusel přivézt. Proto důrazně žádám a důkladné prošetření celé věci.


Produkt

Zásilka DR0275196054X


Požadované řešení

Řidiče vyhodit nebo mu aspoň strhnout peníze z platu, sebrat ohodnocení nebo prémie za arogantní chování, vrátit poštovné a konečně začít řešit věci ohledně doručování rychleji a srozumitelně pro zákazníka, ať se zbytečně nezdržuje tím, že bude sedět celý týden doma a čekat na něco, co vůbec nepřijde.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2017 16:29, před 7 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.