Společnost


Delibarry Inc.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#17695Nedoplatek za zásilku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 23 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.08.2017, před 7 lety

Marie Verichová

Znění stížnosti

Dobrý den,
podávám tímto stížnost na přeprav.spol.DeliBarry,jejichž služeb jsem využila 12 září loňského roku.PO DEVÍTI MĚSÍCÍCH od odeslání zásilky mi přišla upomínka,že mám ještě zaplatit částku 305 Kč jako nedoplatek.S tvrzením,že jsem poslala nadměrnou zásilku nesouhlasím,navíc jsem již dopředu zaplatila za její přepravu něco přes 300 Kč převodem z účtu.Po tak dlouhé době si již nemůžu zásilku přeměřit ani jinak překontrolovat abych mohla posoudit oprávněnost jejich požadavku a považuji ho neoprávněný a nehorázný.Od společnosti jsem před několika dny již dostala třetí žádost o zaplacení s tím,že si připočtou pokutu ve výši 500 Kč a mám nyní zaplatit celkem 805 Kč,jinak věc předají třetí straně.
Nechápu,jak po tak dlouhé době mohou něco jako údajný doplatek požadovat,komunikace s nimi není žádná,argumentují pouze tím že nyní přešli na jiný program kde se jim "chyba"měla ukázat a za každou cenu po mě chtějí fin.částku uhradit..
Zásilka nadměrná nebyla,konzultovala jsem rozměry telefonicky a vše bylo v pořádku,rovněž řidič zásilku převzal bez sebemenšího problému:Z výhrůžek společnosti mám už opravdu trauma a nevím jak celou věc vyřešit,jelikož jsem přesvědčena o tom,že jsem žádné jejich směrnice neporušila.
Předem moc děkuju za vyřízení mě stížnosti
M.Verichová


Produkt

zásilka č.18537


Požadované řešení

Požaduji stornování údajného nedoplatku,společnost používá velice nekalé praktiky odmítám zaplatit další finance


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2017 09:31, před 7 lety

Podle obchodních podmínek společnosti Delibarry Inc. se výše přepravného stanoví podle ceníku platného v den uzavření objednávky. Výše přepravného je stanovena na základě zadaných vstupních údajů příkazce v objednávce, a to na základě parametrů zásilky, místa určení a dalších specifikacích určených v zasílatelském příkazu. Na základě zadaných údajů je stanovena odměna ze zasílatelské smlouvy. V případě, že se vstupní údaje po převážení budou lišit oproti reálným údajům o 10% a více, příkazce je povinen uhradit na výzvu zasílatele smluvní pokutu ve výši 500,-Kč

Spotřebitelka by byla povinna uhradit rozdíl v ceně pouze, pokud by se vstupní údaje, které zadala, od těch skutečných lišily, kvůli čemuž by i cena přepravy byla vyšší.

Žádat smluvní pokutu po spotřebitelce je možné jedině za předpokladu, že tato smluvní pokuta byla sjednána přímo v zasilatelské smlouvě a spotřebitelka na ni byla výslovně upozorněna. Společnost si totiž nemůže nárokovat smluvní pokutu, která byla sjednána v obchodních podmínkách (dle nálezu Ústavního soudu sp. zn. I.ÚS 3512/11 ze dne 11. 11. 2013).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2018 22:06, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.