Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#17699Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 12 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.08.2017, před 7 lety

Jitka Vilímková

Znění stížnosti

Dobrý den,

v březnu tohoto roku jsem si objednala výrobek Rowenta EP9600. Téměř po čtyřech měsícíh jsem musela zboží reklamovat, jelikož výrobek sice fungoval, ale nevydával žádné záblesky. Reklamace byla zamítnuta. Ještě tentýž den, kdy jsem si produkt vyzvedla na pobočce, jsem výrobek vyzkoušela a opět nefungoval, ani přes doporučení servisního technika. Zboží jsem tedy opět reklamovala, ale byla zamítnuta ze stejného důvodu jako při první reklamaci. Prosím o radu, jak dále postupovat.

Předem děkuji.

S pozdravem a přáním hezkého dne

Jitka Vilímková


Produkt

Rowenta EP 9600


Požadované řešení

vrácení peněz, výměna zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2017 10:05, před 7 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud společnost neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit společnosti pokutu za správní delikt. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.10.2017 13:33, před 7 lety

Vážená paní Vilímková,

mrzí mne, že jste měla problémy se zakoupeným zbožím.

Kontrolou v systému jsem dohledala, že jste danou reklamaci řešila s kolegyní na reklamačním oddělení.
Dne 10.10.2017 byl zaslán požadavek na finanční oddělení ohledně vrácení platby za reklamované zboží.

Platbu byste již měla na svém účtu evidovat.

V případě dotazů se na mne neváhejte kdykoliv obrátit.

Přeji hezký den.

S pozdravem,

Kristina Draštíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.10.2017 13:41, před 7 lety


Jitka Vilímková

Dobrý den,

ano, peníze jsem již na účet obdržela. Reklamace je již vyřízena, ale to pouze z důvodu, že nebyla dodržena lhůta pro vyřízení reklamace, proto jsem odstoupila od kupní smlouvy.

S pozdravem a přáním hezkého dne

Jitka Vilímková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.