Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#1770Dodání dopisu s doručenkou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 6 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.01.2014, před 11 lety

Irena Schmiedová

Znění stížnosti

Důležitý doporučený dopis s doručenkou podán na poště Praha55 dne 20.11.2013.Dlouho se nic nedělo a doručenka se nevracela.Dne 12.12.2013 po 15 hod.jsem zašla na jmenovanou poštu s tím že podám reklamaci.Vystála jsem si 35 min.frontu a pracovnice mi řekla,že toto vyřizuje paní vedoucí a musím tedy nahoru do 1 patra.Tam mi pak bylo zděleno,že paní vedoucí bude až zítra a že tam není nikdo kdo by se mnou reklamaci sepsal a že pokud chci,že mi reklamaci přijmou na kterékoliv poště.Jela jsem teda na hlavní poštu Praha5.Tam mi paní v reklamacích našla,že dopis byl nepřevzat a 10.12. byl poslán zpět na mojí adresu ale že pošta nemá přesně vymezenou dobu do kdy musí dopis doručit.Dnes 1.1.2014 jsem se dívala na sledování zásilek a zjistila jsem toto.
Informace o zásilce RR247599446CZ:
Zásilka podána dne 20.11.2013 na poště 150 05 - Praha 55.
Po neúspěšném pokusu o doručení zásilka dne 21.11.2013 uložena na poště 602 00 - Brno 2.
Zásilka dne 10.12.2013 vrácena do přepravy - adresát zásilku nevyzvedl ve stanovené odběrní lhůtě.
Po neúspěšném pokusu o doručení zásilka dne 30.12.2013 uložena na poště 602 00 - Brno 2.
Zásilka dodána dne 30.12.2013 poštou 602 00 - Brno 2.Jak je možné,že dopis jde měsíc a půl a navíc jak je možné když se vracel ke mě,tak byl nakonec doručen adresátovi.
Doručenka se mi samozřejmě ještě nevrátila.
Je tady docela možné,že pokud podáte zásilku,tak k adresátovi může dojít třeba za rok? Česká pošta je tu především pro zákazníky a její služby by měli být daleko lepší a to nemluvím o chování příslušných pracovnic.


Produkt

Doporučený dopis s doručenkou


Požadované řešení

vysvětlení a zlepšení služeb a přístup pracovnic k zákazníkům


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2014 09:27, před 11 lety

U doporučených dopisů není poštou uvedena lhůta, ve které jsou doručovány. Zároveň ale pošta podává informaci, že i přes to, že tyto zásilky nemají před ostatními přednost, jsou doručovány zpravidla během 2-5 pracovních dnů. Tato lhůta je uváděna jako lhůta orientační, tudíž její nedodržení nelze reklamovat. Tato skutečnost ovšem nevylučuje odpovědnost v případě nekolikanásobného překročení lhůty orientační.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2014 18:32, před 11 lety

Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.
Spotřebitel by se musel svých nároků domáhat přímo vůči Česká pošta, s.p., prostřednictvím soudního řízení nebo u Českého telekomunikačního úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.6.2014 18:33, před 11 lety


Irena Schmiedová

Hodnocení: