Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#17704Neoprávněné vymáhání

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.08.2017, před 7 lety

Miroslava Jasenkova

Znění stížnosti

Dobry den dnes mi volali ohledne nezaplacenych vyzivovych doplnku ktere se ke mne vubec nedostali nerozumim tomu castka je kolem 1900 korun nevim jak k tomu dosli vse co jsem obdrzela sem postarke aj zaplatila nechapu o co tam jde chtela by sem videt dokumenty podle kterych je vyzadovana castka vymahana mne bohuzel po uvitacim balicku nedosli zadne dokumenty az na upominku a to som jen zirala???? Nerozumim za co to je jsou to podvodnici ????Nejsu ani duchodce a pekne po mne jedou nevim co mam delat poradte dekuji Jasenkova Miroslava


Produkt

vyzivovy doplnek


Požadované řešení

Vyreseni nezakonneho vymahani penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2017 09:48, před 7 lety

Požaduje-li společnost pro spotřebiteli úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že zboží bylo spotřebiteli opravdu dodáno. Společnost by v případě soudního sporu musela prokázat, že zboží dodala na adresu spotřebitelem uvedenou při uzavření smlouvy po telefonu.

Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.

Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.8.2017 10:24, před 7 lety

Dobrý den,

doplněk stravy Easy Slim jsme zasílali na základě telefonické objednávky, která proběhla v prosinci 2016. První zásilka - Uvítací balíček se nám vrátil od České pošty zpět, proto jsme paní Jasenkovou dne 7.2.2017 telefonicky kontaktovali zda si přeje Uvítací balíček přeposlat. Paní Jasenková souhlasila a proto jsme Uvítací balíček opětovně poslali a dle České pošty byl dodán dne 22.2.2017. https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=DR1196271874U

Protože paní Jasenková neukončila pravidelný odběr o jehož systému byla informována v objednávkovém hovor, zaslali jsme další pravidelnou zásilku. Poté jsme zasílaní automaticky ukončili, protože nedocházelo k úhradě zásilek.

Dále si dovolujeme vyjádřit ke skutečnosti, že jsme od paní Jasenkové nikdy žádnou platbu neobdrželi. Z toho důvodu jsme také zasílali upomínky. Celkem jsme odeslali pět upomínek, bohužel paní Jasenková nereagovala ani na jednu. Upomínky jsme posílali od dubna 2017 do července 2017 a po splatnosti poslední upomínky jsme celou záležitost předali inkasní agentuře Creditexpress. Celková částka se tedy navyšuje, avšak o tom jsme paní Jasenkovou informovali ve všech upomínkových dopisech.

Je nám velice líto, ale bylo potřeba situaci řešit včas. Jistě bychom spolu vše dořešili.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.8.2017 10:53, před 7 lety


Miroslava Jasenkova

Upominka mi dosla az ted behem minuleho mesice zirala sem na to s prekvapenim protoze krom uvitaciho balicku sem zadnej inej neobdrzela proto nechapu za co mam platit kolem 1900 zadam proto patricne dokumenty k vycisleni sumy

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.8.2017 11:09, před 7 lety

Dobrý den,

bohužel jste neuhradila ani Uvítací balíček. Pokud jste neobdržela pravidelné zásilky požádáme Vás o podepsání Čestného prohlášení, které přikládáme do přílohy k této zprávě.

Pokud Čestné prohlášení podepíšete provedeme reklamaci na České poště, Vás požádáme o případnou spolupráci s Českou poštou, pokud by potřebovali Vaši účast.

Poté Vás požádáme tedy o úhradu 79 Kč + 220 Kč poplatek za námi zaslané upomínky. Celkem tedy by se jednalo o částku 299 Kč

Č. ÚČTU: 2500877342 / 2010 (Fio banka)
VARIABILNÍ symbol: 7162873009

Můžeme Vám zaslat kopie všech faktur, které jsme Vám posílali. Pokud však souhlasíte s tímto řešením, podepsané Čestné prohlášení nám můžete zaslat na email: info.cz@helvetia-dm.com a poté uhradit částku 299 Kč.

Jedná se z naší strany o nestandardní postup, avšak vždy se snažíme vše dořešit k oboustranné spokojenosti.

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.8.2017 11:37, před 7 lety


Miroslava Jasenkova

Uvitaci balicek jsem platila postarce tak nerozumim to se hradi 2x nebo tak proto ze sem to nejak extra nestudovala cize sumu 79,- bolo nutne uhradit 2x?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2017 16:08, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.8.2017 07:51, před 7 lety

Dobrý den,

Uvítací balíček není možné uhradit přímo poštovnímu doručovateli a to z důvodu, že tento Uvítací balíček NEPOSÍLÁME na dobírku, ale na složenku. To tedy znamená, že faktura na částku 79 Kč je uvnitř balíčku s datem splatnosti a zákazník následně uhradí buď převodem z účtu, popř. na poště.

Platbu zde žádnou neevidujeme. V příloze zasíláme kopie faktur. Opravdu se s Vámi snažíme dohodnout na nejnižší možné úhradě pohledávky. Vzhledem ke skutečnosti, že jsme v dobrém úmyslu expedovali více zásilek. Pohledávku uzavřeme po uhrazení alespoň tedy Uvítacího balíčku, který Vám byl prokazatelně dodán + poplatky za naše upomínky.

Děkujeme za spolupráci.

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.8.2017 15:26, před 7 lety


Miroslava Jasenkova

Tak ja vim ze som postacke platila a doklad nemam myslela sem ze to nebude potreba ale ode dnes si budu schovavat asi i uctenku od rohliku :( prva zasilka a posledni zasilka byla do ruky ale nemam to jak dokazat tim padem budu muset souhlasit s vasimi podminkami i kdyz s tim nesouhlasim ale nic jineho nemuzu udelat no skusenost uz mam a budu uz vedet aspon upozornit lidi kolem sebe na vase neferove jednani zatim dekuji a teda souhlasim s cestnyp prohlasenim a zaplacenim prvniho balicku jestli je moznost poslete mi sek dekuji Jasenková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2017 15:52, před 7 lety

Pokud zaměstnankyně přepravce přijala platbu neoprávněně, může spotřebitelka žádat po jejím zaměstnavateli vydání bezdůvodného obohacení. V daném případě však bude složité prokázat, že zaměstnankyně přepravce skutečně peněžní prostředky přijala.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.9.2017 08:10, před 7 lety

Dobrý den,

děkujeme za vyjádření dTestu a souhlasíme. Pokud od Vás poštovní doručovat převzal peníze za zásilku, která nebyla na a dobírku je potřeba jít na vaši poštu a tam podat stížnost na toto jednání. Bohužel obviňujete z neférového jednání nepravou společnost. Dále nemůžeme za to, že nemáte jakýkoliv doklad. My zde opravdu peníze nemáme a jak tedy bychom se podle Vašich představ měli zachovat? Již jsme Vám natolik ustoupili, že částka, kterou uhradíte je několikanásobně menší než právem původní vymáhaná suma.

Novou složenku poslat nemůžeme. Níže zasíláme znovu platební údaje a můžete uhradit buď vyplněním složenky na poště, nebo nejlépe převodem.

Č. ÚČTU: 2500877342 / 2010 (Fio banka)
VARIABILNÍ symbol: 7162873009
částka: 299 Kč

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.9.2017 21:50, před 7 lety


Miroslava Jasenkova

Mne je jenom divny ze kdyby postacka lhala jak by dosla na castku 79,- to je tak trochu divne ale bohuzel doklad nemam cize budu muset castku uhradit lepsi byt obrana o 300 ,- nez o 2000,- stejnak mam na Vaši firmu spatnej nazor ale bohuzel tu uz nic nenadelam nez ze castku uhradim dekuji D testu za pomoc

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2017 08:05, před 7 lety

Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.