Počet nahlášených stížností: | 59 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 28.5.2017 mi byl zaslán e-mail o zrušení koncertu skupiny ELán v Mikulově s tím, že se vstupenky vrací od 6.6.2017 (zodpovědnost PČS agency). Od 6.6.2017 jsem již napsal několik e-mailů na PČS agency, nicméně mi přišly pouze 2 odpovědi. První - Váš požadavek bude co nejdříve vyřešen (6.6.2017), druhá - v nejbližších dnech Vám bude vráceno vstupné (27.6.2017). Samozřejmě mi vstupné navráceno nebylo. Od té doby na e-mail nereagují. Co se týče volání na mobilní telefon, dovolal jsem se pouze jednou, asi 27.7.2017 s tím, že mi přislíbili, že vstupné už opravdu vrací a že mi bude nejpopzději začátkem srpna navráceno. Od té doby mi nikdo nezvedá telefon. Budu rád, pokud se všichni postižení touto nepříjemnou událostí se mnou připojí k hromadné žalobě mířenou na PČS agency.
Pokud se kdokoliv chce k hromadné žalobě připojit, kontaktujte mě na e-mail: trestnioznamenipscagency@email.cz
Koncert skupiny Elán v Mikulově 17.6.2017
Navrácení peněz
|
Tweet |
Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Další informace ohledně zrušené kulturní akce je možné vyhledat na webové stránce:
https://www.ticketportal.cz/Article/4781
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.