Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#17711Opětovně neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.08.2017, před 7 lety

Kateřina Maninová

Znění stížnosti

Dne 20.11.2016 jsem na pobočce v Čestlicích zakoupila kávovar Krups. Od 16.4.2017 téměř každý měsíc kávovar reklamuji se stejnou závadou. I přes řádné a důkladné čištění přístroje dle návodu i s používáním tablet, přístroj neudělá pěnu u capuccina. Mléko pouze proteče a nikdy neudělá kvalitní kávu. I když kávu zkouším uvařit opakovaně, výsledek je naprosto stejný. Pokoušela jsem se domluvit přímo se společností Krups, kam jsem veškeré reklamační materiály skenovala, ti mě po prostudování materiálu znovu odkázali na manažerku spol., která spravuje tuto oblast a opět se se mnou spojil někdo z jejich smluvního servisu. Tato paní byla velice arogantní a sdělila mi, že kávovar je v pořádku, že zřejmě kávu neumím uvařit a že čištění, které se spouští po každé zhotovené kávě a navyšuje tím cenu šálku, sdělila, že jsem si řádně měla prostudovat návod před zakoupením výrobku. V Elektroworldu na reklamačním oddělení mi paní několikrát sdělila, že se spol. Krups je problém a že mi kávovar stejně nevyreklamují.


Produkt

Kávovar Krups espresso EA829810 plnoautomatické, VČ: 2716, kód zboží: 1086710


Požadované řešení

Jelikož jsem s tímto kávovarem velice nespokojená a vada se neustále opakuje, ráda bych odstoupila od smlouvy a požaduji vrácení celé kupní částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2017 08:31, před 7 lety

Prodávající má ze zákona o ochraně spotřebitele povinnost informovat spotřebitelku o vlastnostech prodávaných výrobků a o způsobu použití a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití. Pokud se nejedná o zřejmou nebo obecně známou skutečnost, je prodávající povinen poskytnout tyto informace spotřebitelce srozumitelně v písemném návodu. V případě porušení výše zmíněné zákonné povinnosti může být prodávajícímu udělena pokuta za přestupek až do výše 1 000 000,- Kč. Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že prodávající porušil svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více ohledně podání podnětu je možné vyhledat na následujícím webovém odkazu https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Pokud prodávající spotřebitelku o způsobu použití věci řádně neinformoval, je odpovědný za poškození, které vzniklo v důsledku nesprávného použití věci. Dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR sp. zn. 33 Cdo 3620/2008 se za vadu na věci považuje také poškození, ke kterému došlo v souvislosti s nesplněním informační povinnosti ze strany prodávajícího dle § 9 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele.

Jelikož od zakoupení a převzetí zboží uplynulo více než 6 měsíců, musela by v případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2017 07:41, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.