Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#17712Podání podvodné informace ze strany operátorky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.08.2017, před 7 lety

Jan Kantoš

Znění stížnosti

Radil jsem se s operátorkou,ohledně datové karty,a ona mně nabídla Set-top box,na tv.Tvrdila že můžem to mít 1,měsíc na vyskoušení,a to zdarma.A když se nám to bude líbit,tak potom aš ten další měsíc to bude spoplatněno, 300,-kč mněsíčně,ale to se nezákladalo na pravdě,po 24,hoď.mnnělo to být aktyvní,coš nebilo!!!Volali jsme operátorům do tymobajlu,operátor,J. M. nám dal poravdivé informace,že není to tak jak nás operátorka,V. ,informovala,že první měsíc na skoušku a zdarma
ale že je to spoplatněno,a ještě navíc neřekla nám že to hraje jen přes internet.Je to po čtvrté,co jsme velmi sklamaní,je to podvod!!!
Poctivě platím,a tolik roků,a chci být také spokojen.Dovedla nás do stresů,mně i manželku,udělala to že nám dala podvoné informace.Mi jsme na důchodě,a koruny nezbíráme po cestě.Neradi se stěžujeme,ale teť,uš to přesáhlo meze.Ruku na srdce,nebilo by ani vám dobře stoho.
Dnes,30.8.2017,vracím Set-top box.Žádám si po té operátorky nebo po tymobajlu odškodnění,ta operátorka by mněla příští mojí faktůru,celou zaplatit,i veškeré výdaje,poštovné,v plné výšší !!!Taková by tam nemněla pracovat,kolikatím lidem takové podvodné informace podává?Zato přeci není placená.Velmi nám ublížila.Operátor,pan J. M.,a G. J.,ti si zasloužejí pochvalu,stěma jsem po celá léta co jsem u tymobajlu spokojený,zasloužej si odemně pochvalu.Taková operátorka by mněla vědět,že za podvody není placená.Pak veškeré hovory sou nahraváný.Dovedla nás do velkých stresů,anervů,a ke všemu nás dovedla k nedůvěře k tymobajlu.Ale věřím že tymobyjl,nás pochopí,a viřeší tůto smutnou situací.Prsím o vijádření,se kmojí stížností,po tel.na číslo,603739010,zdůvodů,budu s manželkou v láznich.Děkují za pochopení,a předem děkují,za viřízení mé stížností.Zpozdravem:Manželé,Pavla a Jan Kantoš


Produkt

Set-top box pro TM TV VIP4302 1GB IR


Požadované řešení

Nemněla by taková operátorka,tu prací vikonávat!!!
Nemněla by operátorka podávat podvoné informace,ale pravdivé!!!
A mi si žádáme odškodnění, jak uš jsem uvedl,jsme doteť stoho ve stresách,a to jsme oba nemocní lidé,a není nám uš 20,let!!!
Zatim nechci natočit s českou televizi reportáž,protože věřím že tymobajl,to dá na správnou míru.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2017 09:15, před 7 lety

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.