Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17714Nepřevzetí balíčku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.08.2017, před 7 lety

Adam Blažek

Znění stížnosti

Dnes ráno jsem byl kontaktován operátorkou z call centra a podle telefonního čísla jsem zjistil, že se jedná o tuto společnost. Na jejich nabídku jsem kývnul spíš, abych se jich zbavil. Nicméně následně jsem chtěl společnost kontaktovat s tím, že o jejich zboží nestojím. Bohužel, nedovolal jsem se, proto se chci zeptat. Pokud obdržím balíček se zbožím, ale nepřevezmu si ho, nabude smlouva platnosti, nebo se anuluje? Pokud ne, mám se obrátit na českou obchodní inspekci? Nechci platit za něco, co jsem si vysloveně neobjednal, ale co mi bylo spíše vnuceno.
Předem děkuji.


Požadované řešení

Anulace mnou po telefonu uzavřené smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2017 09:22, před 7 lety

Nepřevzetí zboží, byla-li po telefonu sjednána kupní smlouva spotřebitelem, nic neřeší. To, že zboží spotřebitel nepřevezme, neznamená, že tím uzavřenou smlouvu po telefonu zruší. Pokud před doručením zásilky či po jejím převzetí spotřebitel od smlouvy neodstoupí nebo se s prodávajícím nedohodne na jejím zrušení, popřípadě smlouvu nevypoví, je jeho povinností zásilku se zbožím převzít.

Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.

Doporučujeme v takovém případě bez zbytečného odkladu zaslat odstoupení od kupní smlouvy v písemné prokazatelné podobě. Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již není povinen spotřebitel zboží přebírat. Odstoupení doporučujeme zaslat písemně (doporučeně a s dodejkou) na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2, a to bez zbytečného odkladu. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktována ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2017 08:04, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.