Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, v prodejně obuvi v Mostě v OK shopu jsem si 27.11. 2013 koupila kozačky. Během 10 dnů upadla spona na straně jedné boty a vnitřek byl ulomený. Kozačky jsem šla hned 10.12.2013 reklamovat. Paní prodavačka mi hned, jak se na to podívala řekla, že to není důvod k reklamaci (podotýkám, že odstátý pásek u kozačky vypadá děsně). Po dlouhém váhání tedy se mnou reklamační list nakonec sepsala. Dnes 2.1 2014 jsem si byla kozačky vyzvednout v domnění, že jsou spravené. Přišla jsem do prodejny, ukázala reklamační list a prodavačka mi přinesla kozačky se slovy: reklamaci vám neuznali!!!
Nebyla jsem absolutně spokojená a zeptala jsem se, jestli si můžu v té ceně vybrat jiné zboží (protože ty kozačky mi jsou nanic). Nemohla jsem! Tak jsem si chtěla nechat zavolat šéfa, ale ten tam bohužel "prý" nebyl. Odešla jsem z prodejny znechucená a kozačky mám nanic!
dámské kozačky B630-1, vel. 37, černé barvy
Chtěla bych opravit upadlou sponu, vybrat si jiné zboží anebo vrátit peníze.
|
Tweet |
V případě, že je vada vytčena do prvních 6 měsíců od zakoupení výrobku, je prodejce povinný prokázat, že zboží předal spotřebiteli bez vad. Pokud tak neprokáže, považuje se rozpor s kupní smlouvou za existující již při převzetí výrobku dle § 616 odst. 4 občanského zákoníku.
V případě, že je rozpor s kupní smlouvou zamítnutý, je prodejce povinný dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele zamítnutí řádně odůvodnit. Pokud se tak nestane, může spotřebitel podat podnět České obchodní inspekci pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Společnost VALIOSA s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.