Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den.Založil jsem si profil na be2 20.7.2017 s tím, že jsem se stal členem Premium 23.7.2017 z důvodu abych mohl sledovat ostatní členy na normálních viditelných fotografiich.Rozhodl jsem se vyzkoušet Premium pouze na dobu jednoho měsíce s tím, že zaplatím pouze částku 37,- kč,kterou uváděli.Bohužel později jsem zjistil, že mi nebyla stržena částka 37,- kč,ale 149,- kč.Po téhle zkušenosti jsem si přečetl recenze na google play kde lidé popisovali o dalších stržených částkách.Ja jsem dne 24.7.2017 napsal email na onu seznamku s tím,že žádám zrušení nejen Premium členství, ale úplného zrušení mého profilu, protože pode informaci profil nejde ani smazat.Doposud mi nebylo sdělěno co dál a co víc jsem se dnes 30.7.2017 zhrozil, kdž jsem zjistil že mi též byla stržena z účtu čáastka 2240,- kč. Proto žádám o navrácení aspoň částky 22040,- kč a úplné zrušení mého profilu. Děkuji předem za kladné vyřízení mé žádosti. S pozdravem David Kempný
Návrácení částky 2240,- kč a úplné zrušení profilu.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Přejeme Vám dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce be2 registroval,
velice Vám děkujeme.
david.baribal@seznam.cz
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: WRN5LO98
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací je již případ řešen prostřednictvím komunikace se Zákaznickým centrem be2.
První komunikace z emailové adresy 'david.baribal@seznam.cz' byla přijatá ke dni 30.08.2017 (reakce ze strany Zákaznického centra byla zaslaná k následujícímu dni, t.j. 31.08.2017). V případě, že jste Zákaznické centrum kontaktoval již dříve, rádi bychom Vás požádali o zaslání screenshot/ printscreen odeslaného emailu, v rámci kterého bude možné překontrolovat emailovou adresu odesílatele i příjemce emailu na adresu 'zakaznickyservis@be2.cz'),
velice Vám děkujeme a přejeme Vám příjemný den.
Dobry den. Bohuzel screen z prvniho emailu Vam udelat a zaslat nemuzu protoze jej uz nemam.Nebyla od vas totiz zadna reakce.Moje dalsi avizo o nauctovani jineho poplatku na zkusebni dibu VIP a zruseni meho profilu vam bylo zaslano 25.8.2017...datum,ktery uvadite byl uz o jednani navraceni poplatku 2240,-
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: WRN5LO98
Opět Vám přejeme dobrý den.
Datum 25.08.2017 je již žel 2 dny po prodloužení VIP členství v rámci Vašeho profilu a tudíž 6 dní po vypršení lhůty pro podání Výpovědi v zájmu zabránění prolongace VIP členství,
děkujeme Vám za pochopení.
Zajimave ze ve vyse uvedenem prispevku pisete datum 30.8.2017 a ted ,i uvadite nebo potvrzujete datum 25.8.2017?!Ja Vam psal jiz drive ale reakce nebyly zadne...ale je mozne ze diky memu druhemu emajlu jste to nedohledali. Ono vcelku se vas nekde dotazat nebylo v aplikaci beě dohledatelne.
Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: WRN5LO98
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že datum 25.08.2017 bylo uvedené na základě Vámi přiloženého Printscreenu komunikace - uvedená emailová komunikace nám žel nebyla doručená,
děkujeme Vám za pochopení.
No vy jste tu psali neco o datumu 30.8.2017 kdy jsem Vam psal jiz potreti...s tim datumem 25.8.2017 jen podotykam ze tu pisete jen o tom 30tym...Kazdopadne uz to ze jste me okradli uz v te rvni platbe. Rekl jsem si ze vyzkousim VIP clenstvi jen na mesic protoze jste uvadeli castku 37,- a pak jsem zjistil ze jste si vzali z uctu 149,-? Jak mi vysvetlite tenhle fígl?Proto jsem chtel okamzite zrusit cely profil, ale reakci se mi od vas nedostavalo az nekdy kolem 31.8.2017
Stížnost znovu přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: WRN5LO98
Dobrý den.
Platba ve výši 37,25 Kč je týdenním přepočtem měsíční platby - viz prosím přiložený Screenshot platební stránky, v rámci které jste své VIP členství ke dni 23.07.2017 uhradil.
Děkujeme Vám.
Nemam slov.Jste podvodná seznamka!A budu pred vami varovat!
Jelikož se mezi společností a spotřebitelem nepodařilo najít smírné řešení sporu, stížnost uzavíráme. Spotřebitel má možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.