Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#17722Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.08.2017, před 7 lety

David Kempný

Znění stížnosti

Dobrý den.Založil jsem si profil na be2 20.7.2017 s tím, že jsem se stal členem Premium 23.7.2017 z důvodu abych mohl sledovat ostatní členy na normálních viditelných fotografiich.Rozhodl jsem se vyzkoušet Premium pouze na dobu jednoho měsíce s tím, že zaplatím pouze částku 37,- kč,kterou uváděli.Bohužel později jsem zjistil, že mi nebyla stržena částka 37,- kč,ale 149,- kč.Po téhle zkušenosti jsem si přečetl recenze na google play kde lidé popisovali o dalších stržených částkách.Ja jsem dne 24.7.2017 napsal email na onu seznamku s tím,že žádám zrušení nejen Premium členství, ale úplného zrušení mého profilu, protože pode informaci profil nejde ani smazat.Doposud mi nebylo sdělěno co dál a co víc jsem se dnes 30.7.2017 zhrozil, kdž jsem zjistil že mi též byla stržena z účtu čáastka 2240,- kč. Proto žádám o navrácení aspoň částky 22040,- kč a úplné zrušení mého profilu. Děkuji předem za kladné vyřízení mé žádosti. S pozdravem David Kempný


Požadované řešení

Návrácení částky 2240,- kč a úplné zrušení profilu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2017 10:00, před 7 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.9.2017 15:08, před 7 lety

Přejeme Vám dobrý den,

v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce be2 registroval,

velice Vám děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.9.2017 20:13, před 7 lety


David Kempný

david.baribal@seznam.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2017 20:58, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.9.2017 10:27, před 7 lety

ID: WRN5LO98


Přejeme Vám dobrý den.

Dle našich informací je již případ řešen prostřednictvím komunikace se Zákaznickým centrem be2.

První komunikace z emailové adresy 'david.baribal@seznam.cz' byla přijatá ke dni 30.08.2017 (reakce ze strany Zákaznického centra byla zaslaná k následujícímu dni, t.j. 31.08.2017). V případě, že jste Zákaznické centrum kontaktoval již dříve, rádi bychom Vás požádali o zaslání screenshot/ printscreen odeslaného emailu, v rámci kterého bude možné překontrolovat emailovou adresu odesílatele i příjemce emailu na adresu 'zakaznickyservis@be2.cz'),

velice Vám děkujeme a přejeme Vám příjemný den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.9.2017 17:48, před 7 lety


David Kempný

Dobry den. Bohuzel screen z prvniho emailu Vam udelat a zaslat nemuzu protoze jej uz nemam.Nebyla od vas totiz zadna reakce.Moje dalsi avizo o nauctovani jineho poplatku na zkusebni dibu VIP a zruseni meho profilu vam bylo zaslano 25.8.2017...datum,ktery uvadite byl uz o jednani navraceni poplatku 2240,-

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2017 08:46, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.9.2017 15:16, před 7 lety

ID: WRN5LO98


Opět Vám přejeme dobrý den.

Datum 25.08.2017 je již žel 2 dny po prodloužení VIP členství v rámci Vašeho profilu a tudíž 6 dní po vypršení lhůty pro podání Výpovědi v zájmu zabránění prolongace VIP členství,

děkujeme Vám za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.9.2017 19:39, před 7 lety


David Kempný

Zajimave ze ve vyse uvedenem prispevku pisete datum 30.8.2017 a ted ,i uvadite nebo potvrzujete datum 25.8.2017?!Ja Vam psal jiz drive ale reakce nebyly zadne...ale je mozne ze diky memu druhemu emajlu jste to nedohledali. Ono vcelku se vas nekde dotazat nebylo v aplikaci beě dohledatelne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2017 07:56, před 7 lety

Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.9.2017 14:43, před 7 lety

ID: WRN5LO98


Dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že datum 25.08.2017 bylo uvedené na základě Vámi přiloženého Printscreenu komunikace - uvedená emailová komunikace nám žel nebyla doručená,

děkujeme Vám za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.9.2017 15:46, před 7 lety


David Kempný

No vy jste tu psali neco o datumu 30.8.2017 kdy jsem Vam psal jiz potreti...s tim datumem 25.8.2017 jen podotykam ze tu pisete jen o tom 30tym...Kazdopadne uz to ze jste me okradli uz v te rvni platbe. Rekl jsem si ze vyzkousim VIP clenstvi jen na mesic protoze jste uvadeli castku 37,- a pak jsem zjistil ze jste si vzali z uctu 149,-? Jak mi vysvetlite tenhle fígl?Proto jsem chtel okamzite zrusit cely profil, ale reakci se mi od vas nedostavalo az nekdy kolem 31.8.2017

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2017 20:37, před 7 lety

Stížnost znovu přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.9.2017 12:47, před 7 lety

ID: WRN5LO98


Dobrý den.

Platba ve výši 37,25 Kč je týdenním přepočtem měsíční platby - viz prosím přiložený Screenshot platební stránky, v rámci které jste své VIP členství ke dni 23.07.2017 uhradil.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.10.2017 22:45, před 7 lety


David Kempný

Nemam slov.Jste podvodná seznamka!A budu pred vami varovat!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2017 11:42, před 7 lety

Jelikož se mezi společností a spotřebitelem nepodařilo najít smírné řešení sporu, stížnost uzavíráme. Spotřebitel má možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.