Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, jelikož jsem 25.7 koupil za 149.00 kč VIP u této společnosti. Párkrát jsem ho využil a pak jsem zjistil že na této seznamce je plno stejných tvaří s jinými učty, tak jsem nevyužíval. Pak mě zarazilo, že na mojím učtě bylo po měsíci 26.8 strženo 2 247.00 kč. bez mého souhlasu a bez upozornění. V bance jsem udělal patřičné kroky a ihned jsem podal výpověd e-mailem v příloze. Příjde mi velice neseriozní abych ji podával Faxem, když stačí k uzavření ,,smlouvy" pár kliků. zatím nikdo neodpověděl po 48 hodinách. Nesouhlasim aby na této stránce byli moje informace a můj učet ( nesmím ho zrušit, když mám VIP) Mají na odpovědět 48 hodin, odpověd nepřišla. Žádám o část peněz od té doby co jsem dal výpověd a ihned chci smazat VIP i učet-
VIP
Dostat slevu
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: GDO2FA76
Přejeme Vám dobrý den,
prodlužování Vašeho VIP členství bylo vypovězené ke dni 31.08.2017 a uvedená skutečnost Vám byla k tomu samému dni potvrzená i ze strany Zákaznického centra be2.
Svůj profil můžete smazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že Vaše VIP členství je uhrazené do: 26.11.2017. Navrácení členského poplatku na základě uplatnění 'Odstoupení od smlouvy' je dle platné české legislativy možné požadovat nejpozději 14 dní od data jejího uzavření, které bylo v rámci Vašeho profilu k 27.07.2017.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel nás informoval, že případ byl vyřešen. Stížnost proto uzavíráme.